Biasımız'ın Bizi İlk Kez Öpüşü Nasıl Olur
SEHUN
Bir anda dudağına yapışır.Sen şaşırırsın ama sonra karşılık vermeye başlarsın.İşin sonu yatak odasında biter;)
KAİ
Seni gülüşünden öper.Sen karşılık vermeyince geri çekilir. Bu seferde sen onun dudağına yapışırsın.
SUHO
(Seni parasıyla öper diyormuşum falan dmbfskjdk) Sen kreker yerken bende istiyorum diyip dudağındakini ısırır ve ardından seni öper.
CHEN
Seni uyurken izliyordur. Sen uyanınca günaydın der ve dudağına tatlı bir öpücük kondurur.
XİUMİN
Yine bir gün temizlik yaparken(möşsdjlıkhs) senin geldiğini görür ve dudağına yapışır.Sonra da çok yorulmuştum biraz enerji alayım dedim,der.
BEAKHYUN
Sen mutfakta yemek yaparken yanına gelir ve seni tezgaha oturtturur sende kollarını onun boynuna dolarsın ve seni öpmeye başlar.
KYUNGSOO
Seni televizyon izlerken görür ve yanına oturur. İlk başta çekinsede aniden seni kendine çeker ve öpmeye başlar.
CHANYEOL
Yediğin çikolata dudağına bulaşmıştır .Chanyeol'de dudağında çikolata kalmış dur alayım diyip öpmeye başlar.Sonrada çok lezzetliymiş der.
LAY
Seni duvarda sıkıştırır.Önce boynunu öpmeye başlar sonrada dudağına yapışır.
Bir kaç gündür bölüm yazamadım bunun için özür dilerim.Umarım bu bölüm telafisi olur ve beğenirsiniz.Yorum yazmayı ve "VOTE"vermeyi unutmayın.Görüşmek üzere EXO ile kalın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO REACTIONS
FanfictionSadece EXO-L'ler anlayabilir. Exo ile hayaller kurmak istiyorsan doğru kitaptasın. NOT: istek tepki yapılır. DON'T FORGET "WE ARE ONE EXO".