''Olum,yavaş be.Kaç tane oldu bu?Ne diye içtin bu kadar bırak şunu artık.'' diyerek Buğra'nın elindeki içkileri almaya çalışıyordum.Annesi yani Nermin Hanım arayıp merak ettiğini söyleyince yine olaya ben atladım, her zaman gittiğimiz Bar'da olduğunu bildiğim için direk rotamı buraya çevirdim.Ama bu gerizekalının böyle içtiğini nereden bilecektim ki?
''Abi bırak beni ya,iyiyim ben,1-2 tane içtim ne var bunda?'' hıçkırıklarının arasında konuşuyordu.
''Bok 1-2 tane içtin.Nerdeyse bütün içkileri bitirmişsin.Bari banada bıraksaydın biraz.''
''Al kardeşim ya istediğin içki olsun hepsi senin olsun.''
''Sus sus ya,kalk git tuvalete elini yüzünü yıka kendine gel hadi koçum benim, bekliyorum.''
'Bekle abi bekle.''
Buğra gideli 10 dakika olmuş hala gelmemişti,bende o sırada kendime içki söylemiştim.Bu çocuk niye bu kadar gerizekalı?Bok vardı bu kadar içicek,o yetmemiş gibi bide beni burda sap gibi bekletiyor.
''Geldim abi.'' diyerek masaya doğru ilerleyip tam dibime oturdu.Yuh ama ya!
''Lan gerizekalı napıyorsun?Bide gelmiş dibime oturuyor.Valla millet yanlış anlıyacak.''
''Millet mi yanlış anlıyacak kızlar mı bilmiyorum artık''
''Sikeyim senide kızlarıda ya.''
''Beni değil ama kızları sikersin abi.'' diyerek piçimsi sırıtma ekledi yüzüne.O yüzünü dağıtıcam o olucak.
''Lan içki sana yan etki yaptı heralde?Ne bu böyle konuşmalar?Ne bok vardı içtin oraya gelelim biz.'' Buğra'nın kızlar hakkında yaptığı gereksiz konuşmalardan oldum olası nefret ederdim.Buğra gerizekalısının dediği gibi her gece farklı tiplerle olan karakterden değildim.Bi kere prensiplerim vardı.Sarışın olmayacaktı.Öyle birini ne hayatıma ne yatağıma sokardım.Neden bilmem ama sarışınları sevmem.İtici geliyor öyle işte,biz asıl konumuza dönelim.
''Ya abi çok sıkıldım o yüzden içtim ben yoksa ne olucak?''
''Çok sıkıldın o yüzden içtin he?Lan salak sen her canın sıkıldığında içicek misin?Onu bunu bırak Annen ne kadar merak etmiş.Yine ben topluyorum arkanı.Bizde falan dedim,bu gece benimlesin yani.''
''Oo bizde falan?Benimlesin?Ne işler Ateş?''
''Seninle konuşulmuyor valla gidip kız becermek daha eğlencelidir yemin ederim.'' diyerek masadan kalktığım gibi yol aldım.
''Ya tamam tamam sustum,gitme nolursuun gitme Ateş bırakma beni gitme'' diye bağırmaya başlamasın mısın?Allahım ne günahım vardı benim bu aptalı başıma verdin?Tamam iyi hoş 10 senedir beraberiz ama bu kadar da olmaz canım benimde sınırlarım var yeter.
''Buğra kardeşim sen gerizekalı mısın?Ne bağırıyosun öyle hayvan gibi.?''
''Sende gitme bağırmıyım.''
''Tamam gitmiyorum bi yere lütfen sus.'' diyerek kalktığım yere tekrar oturdum.
''E madem gitmiyorsun,birşeyler yapalım?hım ne yapalım?''
''Bence sen sus,bende içeyim.''
''Ateş sen iyi misin?Bu gece bi kız yok.Çok şaşırdım.
''Lan görende her gece bi kız var sanar.''
''Oda öyle ama bayadır yok yani,yoksa inanmıyorum öyle bişey olamaz değil mi?''
''Nasıl birşey olamaz Buğra?''
''Sen sevgili yapıp bana söylememezlik yapmazsın yani dimi Ateş?Yapmadım de.''
''Of yeter.Ne sevgilisi işim gücüm yok sevgili yapıcam.''
''Tabi yapamazsın bi Buğra Gülsoy olamazsın,benim gibi her kadını elde edebileceğini mi sandın dostum?''
''He sanıyorum ne var.''
''Oo büyük oynuyoruz Ateş Arslan.'' diyerek kahkaha atmaya başladı.
''Ne gülüyorsun gerizekalı?İstesem burda ki herhangi bir kızı kendime aşık edebilirim.Çok mu zor?''
''Tamam bunu sen istedin.Evet şimdi bir iddiaya var mısın,benim seçtiğim bir kızı kendine aşık ediceksin.''
''Süresi?''
''He?Ne süresi.?''
''Gerizekalı,ne kadar sürede aşık edeceğim yani.''
''He onu diyorsun.'' diyerek duraksadı elini çenesinin altına koyup düşünüyormuş gibi yaptı.''Bilemedim şimdi 2 hafta olmadı 3 hafta.Evet 3 hafta olsun''
''Tamam bak bakalım etrafına seç birini.''
''Tamam bakıyorum.ıım şu kız?''
''Hangisi sarışın olan mı?Kardeşim bilmiyor musun sarışınları sevmem.''
''Desene o zaman sarışınlardan başlayacağız'' diyerek mırıldandı,duymadım sanıyordu ama duydum beni kızdırmak için elinden geleni yapıcak anlaşılan.
''Ben seçiyorum dedim ne yaparsan yap böylesi daha kolay olucak.He bu arada sen kazanırsan istediğin birşeyi yaparım,eğer ben kazanırsam,arabanı alırım.''
''Lan senin araban yok mu?''
''Var ama abi senin araban ne bilim çok hoş be rahat falan her neyse geç.'' yine etrafa bakmaya devam ederken gözü bi kızda takıldı.Oraya baktığımda yine sarı saçlı ilgimi çekmeyen bi kız olduğunu fark ettim.
''Evet o kız,onu kendine aşık edeceksin Ateş Arslan.''
Benim bile hoşuma gitmeyen sarı saçlı bu kızı kendime nasıl aşık edecektim bilmiyorum ama bu iddiayı kazanmam için başka şansım yok gibi gözüküyordu.