Глава 30

165 3 2
                                    

           I love you so much Shawn

Днес е денят на който ще отидем в Дисниленд!
Мечтатата ми ще се сбъдне.
Та така.Станах от мекото и топло леглото и се запътих мързеливо към банята.Измих си зъбите и се изкъпах.
След като приключих с банята се домъкнах до куфара и от там си взех широки скъсани дънки с висока талия,бяла прилепнала тениска и черни боти на ток.
След като се облякох отидох до огледалото в банята и се заех с грима ми за днес.
Когато приключих си накъдрих косата в краищата и си сложих малко от любимия ми парфюм.
Изведнъж Шон влезе в стаята ми.

-Добро утро-каза той.

-Добро утро и на теб.

-Готова ли си?

-Да.Тръгваме ли?

-Мхм.

-Хей.Какво има?Звучиш нервен?-казах и го погалих по бузата.

-Добре съм.

-Щом казваш-казах и излязохме от апартамента. След малко и от сградата.

Гледна точка на Шон

Изобщо не съм добре.Нервен съм.Ужасно съм нервен.Дали са го направя?Правилно ли ще е?Тя как ще реагира?Как да и предложа?
Успокой се.Всичко ще е наред- каза подсъзнанието ми. Дано да е право.

Излязохме от хотела и тръгнахме към една от тесните улички на Париж.

Беше красиво. Старите сгради с падащата им вече стара мазилка.Храстите с цветчета и калдаръмената уличка върху която се бе образувал мъх.Гледката беше изумителна.

Влязохме в една закусвалня.Седнахме на едно от масите и дойде една сервитьорка.

-Добро утро!Какво ще желаете?

-Аз ще искам ягодово шейк-каза Пейтън.

-А вие господине?

-А искам еспресо.

-Това ли е всичко?

-Да-каза момичето до мен.

След това сервитьорката се върна на бара.

-Днес преди да отидем в Дисниленд мисля да отидем да посетим Лувъра,после Айфеловата кула и накрая Дисниленд. Е?Какво мислиш?

-Звучи добре.Някъде другаде ще отидем ли?

-Всъщност може преди Лувъра да спрем пред Триумфалната арка.

-Добре.

-Ти бил ли си тук и преди?

-Да.Към шест пъти.

Texting with Shawn Mendes (BG teenfiction 2019)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora