Merhaba arkadaşlar.Bu hikayenin en sonunda size bir şey söyleyeceğim.
Bu hikayeyi ya en sonuna kadar okuyun ya da en sonunu okuyun.Çünkü en başta vermem gereken bir bilgiyi en sonda vericem.İyi okumalar...2013 yılıydı,okulda kurstaydım.Seni ilk defa görmüştüm.Sende benim yanıma gelip oturmuştun.Sınıfta 14 15 kişi vardı.İkimiz yan yana oturuyor hiç konuşmuyorduk.Daha ilk defa görüşmüştük.O zamanlar sana hiç o gözle bakmamıştım.
Teneffüs olmuştu.Bende arkadaşımdan dızladığım🙃bir "teck deck" vardı.El kaykayı diyeyim size.O zamanlar her an reklamı çıkar ve herkeste olurdu.O zamanların havalı oyuncağı.Teneffüste çıkardım çantamdan.Oynadım.O da istedi.Ona verdim ilk havaya atışında çok havalı bir şekilde yere düz bir şekilde düştü.Şaşırdım.
-Vaayy çok iyii.Nasıl yaptın bunu?Dedim.Ama cevap vermedi.Gün boyunca başka konuşmamıştık.Konuştuysakta hatırlamıyorum😁.Gün bittiğinde.Tabi cumartesi günüydü.
Herkes evine gitti.Haftaya tekrar bekledim ama gelmedi.Sonraki haftada bekledim ama gelmedi.Haftalarca onu bekledim.O gelmeyince de unuttum.
Çünkü ona daha o gözle bakmıyor ve daha sevmiyordum.Normal bir arkadaş gibi görüyordum,ama değilmiş.O yıl neredeyse hiç aklıma gelmedi.Onu unuttum.Fakat maalesef 2 yıl ileriye götürücem sizi.O yıl sınıflar değiştiği için bizim sınıfa gelmişti.En başta
-ooo kanka naber yaa!
Dedi.O an bende bir şey hissetmediğim için bişey demedim.Ben rastgele bir yere oturdum.Bir kaç ay sonra,hocaya yerimi değiştirmek istediğimi söyledim.Ona seslendim yanına geliyim mi diye.O bakmadı.Hiç ses çıkarmadı.Ben bir kaç gün sonra tekrar kendisine dedim,hatta bir kaç teneffüs sonrası demiştim.Yanına geliyim mi diye.
Kendisi pek istemedi.Tabi o zamanlar ben anlamıyordum.Nasıl diyim size.İstenilip istenilmemeyi anlamıyordum.Çünkü daha beni istemeyen birisi çıkmamıştı.Eğer bana istemediğini söyleseydi gelmezdim.Onun yanında 2 3 ay geçirdim.Ara ara boş dersler olur sınıfa çıkardık.Bütün erkekler şişe çevirmece oynardık.Her bana geldiğinde doğruluk derdim.Çünkü cesaretim yoktu o zamanlar.Onlarda sanki farklı bir şey diyecekmişim gibi her bana geldiğinde sevdiğin kız kim diye sorarlar.Ben de kulaklarına tek tek derdim.Bütün erkekler bilirdi benim onu sevdiğimi.Fakat kızların hiç birine demedim çünkü ona söylerler diye korktum.
Ocak ayıydı.Tam gününü hatırlamıyorum.Aradan kaç yıl geçmiş.
Bir gün din dersinde kızlardan adı Esra olan biri bana sordu
-Sen birini seviyormuşsun kim o?
-Sonra söylerim boşver.Dedim.
O da bana ısrar etti.Yanımdaki.
-Hadi bana söyle o zaman bende merak ettim kimi seviyorsun.Diye diye beni heyecanlandırdı.Çünkü sevdiğiniz kızın size kimi seviyorsun diye baskı yaptığını düşünsenize.Sonra Yusuf diye bir arkadaşım vardı.
Bana farkettirmeden ona bir kağıt verdi.Kağıtta ne yazdığını hiç görmedim ama ne yazdığı belliydi.
O seni seviyor.Ya da sensin o kişi.
Ne yazdığını hiç bilmiyordum.
Bakamadımda.O anında bir şeyler diyip kalktı.Ne dediğini duymadım.
Ama anladım beni sevdiğini öğrendiğini.Hızlıca kalktı yanımdan.
Kağıdı çöpe attı ve aşağı doğru gitti.O sırada ben ağlamaya başladım.Çünkü beni sevmeyeceğini anladım.Bir kaç kişi yanıma toplandı.Tabi tam zil çaldığı an yaşanmıştı olay.Hoca geldi yanıma ne oldu niye ağlıyorsun diye sordu.Arkadaşlardan birisi anlattı beler olduğunu.Hoca takmadı.Ben daha sonra ne olduğunu pek hatırlamıyordum.Kız geldi yanıma oturmadı.Benim kalkmamı istedi.Beni bildiğiniz kovdu.Bende kalktım başka birinin yanına geçtim.
O gün hızlıca geçti.Ben her gün ağlardım onun için.O ama anlamazdı.
Biz sınıfça boş derslerde ve beden derslerinde "kızlar erkeklere karşı"diye bir oyun oynardık.Kızlar bizi yakalamaya çalışırdı.Yakalanan bir bank vardı.Ona otururdu.Ne kadar dayanabilirsek dayanıyorduk.Ama bu olay yaşanınca oynamayı bıraktık.
Çünkü o ben oynarsam oynamayacağını söylerdi.O oynamayınca kızlarda oynamazdı.Kızlar oynamayınca da erkeklerde az kişi olduğundan oynamazdı.Kızlar oynamak istiyor ama o olmayınca oynamıyordu.Ben birgün herkese dedim.Ben oynamayacağım.
Siz oynayın dedim.Oynadılar.Ben olmadan.Kimin ne istediğini bilmiyordum.Bir gün kızlar ona dediler.Neden o oynarsa oyundan çıkıyorsun?O da bişey demedi.Biliyorsunuz dedi.Bir gün benim oynamama izin verdi.
En son ben kalmıştım.5 6 kız vardı.Hepsi beni kovalıyordu.O hariç.
Uzun sürdü.Beni yakalayamadılar.15 dk kadar hepsinden kaçtım.Biraz onunla beraber oynama sevincinden.
Biraz da ona duyduğum kinden.Ama oynadım.Yorulunca bilerek düştüm.Yere yattım.Kızlar yakaladı beni.Oyun bitti.Gün bitti.Hiç bir şey olamdı.Başka bir gün tekrar istediler.
Ama kabul etmedi.O günden sonra hiç oynamadık o oyunu.Herkes oynamak istiyordu.Ama olaydan dolayı kimse oynayamıyordu.Bu şekilde tüm yılı geçirmeye çalıştım.Zordu çünkü benim olduğum konulara gelmiyordu.Kızlarda onun izinden gidiyordu.Yıl boyunca sesimi çıkarmadım.Yeter artık böyle davrandığın demedim.Bu şekilde 1 dönem geçti.Herkes sessiz sakin.Olaysız bir şekilde.Her an bir bomba çıkacakmışçasına.Ama çıkmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN
Любовные романыBu hikayem sevginizin boşa gitmesini anlatıyor.Nasıl boşa gitmiş,bir kız için döktüğünüz teri anlatıyor