Planın tam olarak uygulamaya geçişi

390 48 20
                                    

1 hafta sonra Chenle ile işimi bitireli bir haftaya yaklaşık zaman geçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


1 hafta sonra
Chenle ile işimi bitireli bir haftaya yaklaşık zaman geçmişti. Bu sırada Jaemin ve diğerleri ortak Whatsapp grubumuzda Mark ve ona ulaşamadıklarını yazıyorlardı. En sonunda Jeno iyice endişelenip evlerini kontrol etti. İkisinin de boş olduğunu anlayınca Mark'ın Kanada'daki ailesine haber verdiler. Chenle'nin kimsesi olmadığı için onun hakkında bir şey yapamıyorlardı.

Bende bu sırada elimdeki Mark ve Chenle'nin telefonunu önümdeki yanan şömineye attım. Şöminede aynı zamanda Mark ve Chenle'nin külleri de vardı. Chenle'den kurtulmak Mark'tan daha kolay olmuştu. Çünkü Chenle Mark'a göre daha zayıf olduğu için onu kesmek ve parçalamak daha az zorlayıcıydı.

Cebime gelen titreşimle izlediğim alevlerden gözlerimi ayırıp telefonumu kontrol ettim.

 Cebime gelen titreşimle izlediğim alevlerden gözlerimi ayırıp telefonumu kontrol ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kaşlarım çatık bir şekilde ayağa kalkarak üstüme bir hırka alıp evden çıktım.

Jaemin parkın köşesinde kalan bir banka oturmuş ağlıyordu. Onu böyle görmek içimdeki şeytanı mutlu ederken benliğim onun için endişeleniyordu. Şaşkın bir yüz ifadesi takınmaya çalışarak yanına gittim.

- Jae iyi misin?

Yüzünü gömdüğü ellerini bana uzatarak beni yanına çekti. Sımsıkı sarılışına karşılık verirken hıçkırıklarını duyuyordum. Yüzünü ellerimin arasına alarak gözlerine baktım ve gözyaşlarından birini baş parmağımla sildim.

- Neden böylesin?

Yavaşça benden ayrılarak konuşmaya hazırlandı.

- Ben bu aralar çok kötüyüm Jisung. Geçen sene olanlar aklıma gelip duruyor. Biliyorsun ikimiz beraber atlatmıştık.

Beraber falan atlatmamıştık. Sadece onun depresif Jeno zırvalıklarını dinleyen tek kişi bendim. Eski sevgililerdi ve Jeno onu Renjun ile aldatmıştı. Jaemin ise çözümü beni onların gözünün önünde öperek Jeno'yu kıskandırmaya çalışmakta bulmuştu. Onun yüzünden bir süre sahte sevgili rolü yapmıştık. Beni böyle kullanmasına izin verdiğim için hala kendime sinirliydim.

- Bir de üstüne Mark ve Chenle ortalıkta yok. Tanrım sen de çok endişelenmiyor musun?

Üzgün gibi kafamı sallayarak konuştum.

- Sadece beraber ufak bir gezi yaptıklarına inanmak istiyorum ama aklıma kötü şeyler geliyor.

Bir süre daha oturduktan sonra ona moral olması için evime gelmesini ve pizza söylemeyi teklif ettim. Eve geçtiğimizde güzel bir film açtım ve sarılarak bir süre filmi izledik. Yemekler yenildi ve filmi izlemeye devam ettik. Şuan ona moral olduğumu düşünüyor olabilirdi ama kolasının içindeki 2 xanaxtan bihaberdi.

Xanax: Normalde psikolojik rahatsızlıklar için kullanılıyor ama aynı zamanda uyku getirdiği için uyku ilacı olarak kullananlar var.

Rent a room adlı yeni bir ficim var ve en kısa zamanda yeni bir fic yazacağım takip edip ficlerime bakarsanız çok sevinirim. Yeni fic için ship önerileriniz varsa bana yazabilirsiniz. Sizi seviyorum💓

All my friends are dead |Jaesung|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin