Alternatif son 1
Bölüm şarkıları◀️⏸▶️
Stayin alive
Goosebumps
————————————————Herkesin ölümünün üstünden 2 yıl geçmişti. Bir tek Hyuck ve ben kalmıştık.
Kendi canımıza kıyamamış, planı bitirememiştik.
Arandığımız için saçlarımızın şeklini ve rengini değiştirip, ülkeden kaçmıştık. Tanınmamamızda ne kadar etkisi olduğunu bilemiyorum. Ama şuan tamamen farklı bir yaşama sahiptik ve polisle bir işimiz kalmamıştı.
Üzerimdeki sweatin kapüşonunun kafamdan düşmemesi için kafamı tutarak hızla koşuyordum. Beni yakalamalarına çok az kalmıştı. İlerlediğim koridorun duvarla bittiğini görüp çaresizce etrafa bakındığımda yan tarafta bir kapı görüp içeri kendimi zor atmıştım.
Zaten dar bir odaya düştüğümü gördüğümde kapıya sırtımı yasladım. Beni kovalayanlar kapıyı tekmeliyordu.
- Sadece konuşacağız genç adam. Aç şu kapıyı!
Kapıyı daha fazla tutamayacak gibiydim. Cebimden çıkardığım kokaini suçluluk duygusuyla poşeti yırtarak yerlere döktüm. Tozların yerde gözükmediğinden emin olduğumda kapıya odadaki bir tahtayı koyup havalandırmadan kaçmaya başladım.
———————————————————-
Gece kulübünde Hyuck ile oturuyorduk. Üzerimizde saten bordo renkli hoş takımlar vardı.Önümdeki kokteyli yudumlarken Hyuck'a başımdan geçeni anlatıyordum.
- Ne demek yere döktüm? Zaten kaçacakmışsın!
Suçlulukla gözlerine baktığımda ofladı ve etrafa göz gezdirdikten sonra tekrar bana döndü.
- Neyse bu aralar işler iyi gidiyor. Patron işe kulüpten devam edebilecek seviyeye geldiğimizi söyledi.
Her gün ölüm korkusuyla, kaçarak yaşamak ağır geliyordu. Bir yanım bunları hak ettiğimi söylese de artık bıkmıştım.
- Hyuck, ben bunları yapmak istemiyorum. Her gün bir şeylerden kaçmak zorundayım. Beni kovalayan adamlar bildiğin mafya babası gibiydi. Bırakmak istiyorum.
Hyuck elindeki bardağı sinirle masaya vurup yüzüme yaklaştı.
- Bırakıp ne yapmayı planlıyorsun? Çok geliştik. 15 dakikalık sıkıntın bir ömür huzur ve para sağlıyor. 1 haftada elde ettiğimiz parayı 30 yıl çalışsan elde edemezsin!
Dediğine katılmamak mümkün değildi. Fakat ben sadece sakin bir hayatım olsa ne olurdu diye düşünmeden edemiyordum.
İçeriye takım elbiseli 5-6 adamın girdiğini gördüm. Dikkatli baktığımda bugün beni kovalayan adamlar olduğunu anlamıştım. Hyuck 'Eğil!' diye bağırdığında arkalarından çıkardıkları makineli tüfekler son gördüğüm şey olmuştu.