Vrijdag.

524 32 0
                                    

EDWARD P.O.V.
Ik liep snel naar beneden met mijn schooltas en passeerde langs de anderen.
'Waar ga je zo snel heen?' Vroeg Carlisle nieuwsgierig.
'Bella ophalen, ik had haar gezegd dat ik har een lift zou geven vandaag.' Zei ik schoiderophalend.
Emmett begon te grijnzen en ik gromde waarschuwend naar hem. Hij keek weg en ik liep snel de garage binnen.
Ik vertrok zo snel ik kon en reed snel naar haar huis.
Toen ik de motor van de auto had stil gelegd stapte ik uit en ging aanbellen.
Ze deed na een paar seconden de deur open en was haar schoenen aan het aandoen.
'Hey Edward.' Zei ze snel.
'Goedemorgent Bella. Hoe was je nacht?' Vroeg ik glimlachend.
'Rustig, en die van jouw?' Vroeg ze glimlachend terug.
'Hetzelfde.' loog ik snel.
Ze knikte en we liepen naar mijn auto toe.
'Nog eens bedankt dat je me een lift wilt geven naar school.' Zei ze dankbaar.
'Dat is graag gedaan Bella.' Zei ik glimlachend.
'Wat ben ik blij dat het vrijdag is.' zei ze snel en ontspande zich in haar stoel.
Ik grinnikte zacht en vertrok naar school.
'Wat doen jij en je familie eigenlijk altijd in het weekend? Niemand weet echt iets over jullie.' Vroeg ze nieuwsgierig.
'Goh. meestal werkt Carlisle gewoon. en de anderen gaan meestal gezellig iets doen per koppel.' Zei ik schoiderophalend.
Ik had er nooit echt erg in dat ze elk weekend meer tijd in elkaar staken.
'Klinkt gezellig.' Zei ze onzeker.
Ik grinnikte en reed de parking van de school op.
'Hey Bella en Edward.' Zeiden Emmett en Jasper ineens vrolijk toen we waren uitgestapt.

BELLA P.O.V.
Ik keek geschrokken naar Emmett en Jasper die ineens bij de auto stonden.
Ik had ze niet zien aankomen.
'Hey.' zei ik onzeker.
'Jongens.' begroette Edward hun kort.
'Zou ik een foto mogen trekken van jullie? Dit is mijn laatste jaar, en ik wil graag een soort album maken.' Vroeg Emmett vrolijk.
'Euh, tuurlijk.' Zei ik onzener.
Ze knikten en gingen iets naar achter.
Ik ging naast Edward staan en hij sloeg glimlachend een arm om me heen.
Ze trokken de foto en we lieten elkaar weer los.
'Ik moet maar eens naar mijn les, anders kom ik misschien nog te laat.' Zei ik me snel verontschuldigend.
'Juist, ik loop een eindje met je mee.' zei Emmett snel.
Ik knikte onzeker en zwaaide glimlachend naar Edward die zijn broer dreigend aankeek.
Tien we in het gebouw waren keek Emmett me ineens nieuwsgierig aan.
'Wat vind je van Edward?' Vroeg hij snel.

EMMETT P.O.V.
Dit was een perfect moment om haar een beetje uit te horen. De meiden waren niet kn de buurt, Edward niet, en haar vrienden niet.
'Wat vind je van Edward?' Vroeg ik snel.
Ze keek me geschrokken aan en keek weg.
'Hij is een toffe en vriendelijke jongen.' Zei ze zacht.
'En nu even tussen jouw en mij. Vind je em leuk?' Vroeg ik snel.
Ze keek me sprakeloos aan en begon te stotteren.
'Het zal geheim blijven tussen jouw en mij, beloofd.' Zei ik snel.
Ze zuchtte en knikte. Alsof ze een midmsdaad had begaan.
'Ja ik vind hem leuk, heel leuk zelfs. en ik weet dat hij niet op iemand zoals mij valt. en dat je dat ook niet wilt.' Ratelde ze snel.
Ik was blij dat ik vampier was, een normaal mens had er niets van verstaan.
'Maak je maar geen zorgen hoor. ik vind het Fantastisch dat je hem leuk vind. vraag of hij volgende vrijdag iets leuks wilt gaan doen. hij is jarig dan.' moedigde ik haar snel aan.
'Ik weet niet hoor. wat als hij neen zecht?' Vroeg ze onzeker.
'Maak je maar geen zorgen, hij zal geen nee zeggen.' stelde ik haar snel geeust.
Ze knikte en liep snel haar klas binnen, net optijd.
Volgende week was het misschien eindelijk zover. VRIJDAG!!!

My name is.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu