BELLA P.O.V.
Hij had me bijna gekust! Maar toen moest meneeer Varner het weer verpesten.
Edward stond nog in de gang en ik glimlachte onzeker naar hem terwijl ik naar de verpleegster haar kantoortje liep.EDWARD P.O.V.
Shit! Ik was er bijna, ik had het kunnen weten dat iemand het zou verpesten.
Ik sloeg tegen een muur en Carlisle kwam snel de hoek om gelopen.
'Je was er bijna.' zei hij vrolijk.
'Bijna is niet helenaal.' zei ik snel.
Hij legde zijn hand op mijn schouder en ik liep terug samen met hem naar de rest van de klas.
'Ik zal bij mijn zoon wel bloed trekken.' zei Carlisle tegen de leerkracht.
Hij knikte en ik liep met Carlisle mee.
We gingen zitten in zijn kantoor en hij deed de deur dicht.
'Als je haar straks ziet pak je haar gewoon stevig vast.' zei Carlisle eisend.
'Ze zal zich rotschrikken.' Zei ik schuddend met mijn hoofd.
'Waar is die spontane gentleman gebleven?' Vroeg hij met opgetrokken wenkbrauwen.
Ik zuchtte en keek naar mijn handen.
Wat moest ik doen? Ik hield van haar, maar ik wilde haar niet dwingen tot liefde. maar de jongens zeggen wel dat ze ook van mij hield.
Wat moet ik doen?!CARLISLE P.O.V.
Ik keek naar Edward die duidelijk in de war was. Wat kon ik doen voor hem?
Ik kon zorgen dat hun date bij haar of ons huis doorging, dat zou het wel wat romantischer maken.
Dat klonk als een goed idee. straks even overleggen met Emmett en Jasper.BELLA P.O.V.
Ik kwam uit het kantoortje van de verpleegster en liep ineens los tegen iemand aan.
Het was Edward, ik had hem niet zien aankomen.
'Hey.' zei ik een beetje opgelaten.
'Dag schoonheid.' zei hij knipogend.
Ik begon als een gek te blozen en we liepen samen naar de rest van de klas.
'Hey Bella!' Riep Mike ineens luid.
'Hey Mike, je hoeft niet zo te roepen ik sta twee meter bij je vandaan.' zei ik snel.
'Meneer Newton, gelieve niet zo te roepen. we zijn in een ziekenhuis.' zei meneer Varner snel.
'Hoorde je dat? Hij noemde me meneer.' zei Mike knipogend naar me.
Wat een hoper.
'Ga je volgende week vrijdag met me mee naar de bioscoop?' Vroeg hij met een rare blik.
Ik gok dat het verleidelijk moest klinken.
'Nee.' zei ik snel.
'En waarom niet?' Vroeg hij snel.
'Omdat ik al ga met Edward.' Zei ik trots.
Edward glimlachte warm naar me en ik voelde hoe mijn hart sneller begon te kloppen.
'Cullen, je pikt mijn meisje.' zei Mile boos tegen Edward.EDWARD P.O.V.
Mike had geluk dat Bella naast me stond of ik had hem al lang met zijn smoel tegen de muur gegooid.
'Jouw meisje?' Vroeg ik fel.
'Ja, MIJN MEISJE.' zei hij snel. met de nadruk op de laatste twee woorden.
'Bol af Mike, moet je niet naar Jessica of zo?' Vroeg Bella boos.
'Ben je jaloers?' Vroeg hij grijnzend.
'Op Jessica?' Snoof Bella snel.
'Je wilt me, en dat weet ik wel.' zei hij terwijl hij zijn arm uitstak om haar vast te nemen.
Ik ging snel voor Bella staan en keek hem met een vernielende blik aan.
'Mike, als je haar durft aan te raken trek ik je kop eraf.' zei ik dreigend ziedend van woede.
'Jij durft tegen mij te vechten?' Vroeg Mike.
'Durven? Alsof jij partij bent voor hem.' verdedigde Bella me snel.
Ik lachte zacht en ze nam mijn arm ineens vast.
'Wat is het probleem?' Vroeg meneer Varner ineens terwijl hij erbij kwam staan.
'Niets meneer, Mike kwam ons net even vertellen dat hij een paar leuke films weet die Bella en ik kunnen kijken.' zei ik zo vriendelijk mogelijk,
Hij wierp een lange blik op ons en liep daarna terug door.
'Kom Edward.' zei Bella ineens zacht.