ALICE P.O.V.
Ik liep naar de keuken met een vaas in mijn handen, ik wilde de bloemen nieuw water geven.
Ineens kreeg ik een visioen, weer een van Bella!
Ze was ook vampier in dit visioen, ze staarde wakend en op haar hoede naar iets, maar ik kon niet zien naar wat.
'Jasper!' Riep ik snel.
In een flits stond hij bij me en sloeg een arm om me heen.
'Wat zie je?' Vroeg hij snel.
'Bella, alweer.'zei ik in paniek.
Als Edwrd hier echter kwam zou hij flippen.
'Wat precies over Bella?' Vroeg Carlisle terwijl iedereen erbij kwam staan.
'Als vampier.' Zei ik geschrokken.
Ze waren allemaal stil en keken eens nar elkaar.
'Edward moet dit weten, dit is al het tweede visioen.' zei Emmett snel.
'Nu niet, hij is bij Bella.' zei Esme schuddend met haar hoofd.
We knikten allemaal en ik ging zitten in de zetels. Jasper liep met me mee en sloeg zijn armen om me heen.
'Hoe kon dit? Wie veranderde Bella in een vampier?' Vroeg ik me luidop af.
'Geen idee, maar we komen er wel achter.' zei Emmett geruststellend.EDWARD P.O.V.
Ik zat samen met Bella op haar bed en we waren aan het bespreken wat ze ging doen met haar kamer.
Ze had veel goede ideeen, en ik wilde haar graag helpen.
'Zou je anders mee willen gaan naar de meubelwinkel?' Vroeg ze ineens hoopvol.
'Natuurlijk. Wanneer was je van plan om te gaan?' Vroeg ik glimlachend.
'Woensdag, want dan hebben we toch een dag vrijaf.' zei ze schouderophalend
'Goed, dan gaan we woensdag naar de winkel.' Zei ik knikkend.
Ze klapte vrolijk in haar handen en keek naar reclame van bedden en bureau's.
'Ik hou er echt van om huizen en kamers te renoveren.' zei ze vrolijk.
Dacht bracht me aan het denken. Ik was mijn kamer al beu. Misschien kon ze een nieuwe kamer voor me kiezen.
Ja dat zou ik kunnen vragen, maar wel na dat haar kamer af was.
'Ik ga hier ook schilderen.' zei ze nadenkend.
'Als je schilders bodig hebt, ik wil altijd wel komen helpen.' zei ik vrolijk.
Ze keek me dankbaaf aan en we bekekn de boekjes verder.Ik kwam om tien uur in de avond thuis aan en zette mijn volvo in de garage.
'Aah, hoe was het bij je grote liefde?' Vroeg Emmett snel toen ik de living binnen liep.
'Het was heel leuk, we hebben ons geamuseerd.' zei ik vrolijk.
'Heb je het haar verteld?' Vroeg Jasper vrolijk.
'Nee, nog niet. ik wilde de sfeer niet verpesten of zo.' zei ik schuddend met mijn hoofd terwijl ik door mijn haar ging.
'Gast, ga je dat de volgende keer ook als excuus gebruiken?' Vroeg Emmett teleurgesteld.
Ik draaide met mijn ogen en ging naar boven om te douchen.