Araz;
Provaya geri dönmedik.Zaten o kıpkırmızı gözlerle geri dönersek herkes bişey olduğunu anlardı.Benim bi taraflarımda değil millet.Ama Yankının üzülmesine dayanamam.Zaten yeterince ayrı kaldık birbirimizden.Yeterince yıprandık.Şimdi yüzleşme zamanı.O Baran piçi bunun hesabını verecek.Flashback
2 Eylül 2019
Yankı,Arazın yanından henüz ayrılmış evine doğru gidiyordu.Normalde onu Araz bırakırdı ama Arazın yetişmesi gereken bir aile yemeği vardı.Yankı evlerinin yakınındaki parkın ordan geçerken Arazların grubundan bi çocuk karşısına çıktı.Yankı sima olarak tanıyordu onu adınında Baran olduğunu hatırlıyordu.Tabi buna emin değildi.Yankı,anlamaz gözlerle Barana baktı.Ne yapmaya çalıştığını bilmiyordu.Çocuğa sordu;"Ne istiyorsun?" dedi buz gibi bir soğuklukla.
Baran oldum olası Arazı kıskanıyordu ve mutlu olmasını istemiyordu.O yüzden bunu Yankının canını yakarak yapacak ve ikisinide mutsuz edecekti.Aklınca Arazdan intikam alacaktı.Neyin intikamıysa...
"Sakin ol Yankı.Sadece sana dostça bir tavsiyede bulunmak için geldim.Çok kısacık konuşmak istiyorum seninle."dedi eliyle işaret parmağı ve baş parmağıyla küçük işareti yaparak.Yankı şüpheyle baktı ama merak ediyordu."Ben senin dostun değilim.Sadece ne anlatacaksın merak ediyorum."dedi soğuk bakışlarla.Bu çocuğu hic sevmemişti .Baran çocuğun bu denli soğukkanlı oluşuna şaşırıyor ama belli etmiyordu.Planini devreye soktu.
"Peki,dediğin gibi olsun.Ama benden saba tavsiye.Etrafındaki insanlara dikkat et.Özellikle sevgiline."dedi.İfadeleri o kadar düzdü ki Yankı dikkatle bakmasına rağmen anlayamıyordu.Çünkü o 'Özellikle sevgiline.' cümlesinde takılı kalmıştı.Yankı hiç beklemeden yakasına yapıştı Baranın.
"Ne demek lan bu?"
"Onun seni sevdiginimi sanıyorsun gerçekten?"dedi ve sahte bir kahkaha atıp devam etti;"Seninle dalga geçiyor.Gönlünü eğlendiriyor.Senide saf gördü tabi.Şu an nerde biricik sevgilin?Söylesene Yankı."dedi.Dolu gözlerle ve titrek sesle zor konuştu genç çocuk;
"A-aile yemeğinde."dedi zar zor.Baran amacına ulaşmıştı ama ikna etmek zorundaydı.
"Hı hım.Evet.O aile yemeğinde nişanlısı da var.Düğün tarihi kararlaştırmak için toplanıldı bu akşam."dedi.Genç çocuk dik durmaya çalışarak cevap verdi.
"Sana inanmıyorum.ARAZ BANA BUNU YAPMAZ!"dedi bağırarak.Baran elindeki son kozu kullanmaya karar verdi.Telefonundan Arazın eski nişanlısıyla bir resmini bulup daha yeniymiş gibi Yankıya gösterdi.
"İşte biricik sevgilinin gerçek yüzü.O seni sevmiyor.Seni kullanıyor.İntikam alıyor senden."dedi.Genç çocuk intikam kelimesine anlam veremedi."Ne intikamı?" diye düşündü ama sesli düşünmüştü.Çokta sesli değildi fısıltı şeklinde sormuştu ama gecenin sessizliğinde karşısındaki çocuk onu duymuştu.
"Ona okulda herkesin içinde bağırmıştın.Kantinde.O günü hatırlıyor musun?"yalnızca kafasını sallayabildi genç çocuk.Çünkü Araz'a herkesin içinde bağırmıştı.Arazla kantinde çarpışmışlar,Yankının notları yere düşmüştü ve Arazın elindeki kahve Yankının notlarına dökülmüştü.Yankı da o dersi veremeyeceğini düşünmüş kantinde bağırmıştı ona.Belki vurmuş bile olabilirdi.Gerçi sonradan yaptığına pişman olup fazla tepki gösterdiğini düşünüp Arazdan özür dilemişti ve bu şekilde Araz'la tanışıp birbirlerine aşık olmuşlardı.
Baran devam etti konuşmasına;
"Senden o günün intikamını alıyordu işte ve aldı da."dedi ve biraz duraksadıktan sonra devam etti;"Umarım tavsiyemi dinler ve gerekeni yaparsın.Ben senin iyiliğin için burdayım."dedi.Yankı tamamen çökmesine rağmen son gücüyle bağırdı;"GİT BURDAN!DEFOL!KARŞIMA ÇIKMA ASLA!"Baranın gittiğinden emin olunca kendini dizlerinin üstüne çöktü ve ağlamaya başladı.Oysa daha bir saat önce ne kadar mutluydu.'O bakışlar nasıl yalan olur?'diye düşündü.Ama olmuştu işte kanıt vardı fotoğrafını görmüştü.Aşkından gözü o kadar kördü ki gerçekleri göremeyip Barana inanmıştı ve bir mesajla bitirmişti herşeyi.
Yankı'm:Herşey bitti.BIR DAHA ASLA KARŞIMA ÇIKMA.BENI ARAMA SORMA.YANKI DIYE BIRI YOK ARTIK HAYATINDA.BENIM HAYATIMDA SENIN OLMADIĞIN GIBI...DAHA YAZACAK ÇOK ŞEY VAR ASLINDA AMA KURACAĞIM CÜMLELERE YAZIK!!! Yazıp göndermişti mesajı.Araz defalarca arayıp sormasına rağmen onunla asla konuşmamıştı.Yüzüne bile bakmamıştı.
Flashback sonuYankı bana o günü ilk kez anlattı ve bende o fotoğrafın eski olduğunu,o kızla evlenmemek için aileme yönelimini açıklamak zorunda kaldığını anlatmıştım.Babam ilk başta kabullenmek istemedi.Bunun bir hastalık olduğunu tedavi olursam düzeleceğimi söylemiş ama sonra doktorlardan bilgi almış ve bunun bir hastalık değilde yönelim olduğuna cidden inanmış ve benden vazgeçmemişti.
Yankıya kızamadım.Çünkü aşkı o kadar büyüktü ve o kadar kör etmişti ki gözünü hemen inanmıştı Barana.Sonrasında benimle çok konuşmak istemiş ama o fotoğraf ve Baran piçinin dedikleri onu frenlemişti.Ama artık bende kendimi anlatmanın huzuruyla onun göğsümde yatmasının tadını çıkarıyordum.
Şu an için bile ölüme değerdi.Öyle deli seviyordum onu.Yankı'm için herşeye değerdi.
Bir saattir bu bölüm için uğraştım ve bu saatte bölüm attım
Saat:04.15İlk kez flashback yazdım ve zorlandım bir miktar.Ama olsundu...
Hala yorum bekliyordu ama olsundu yazmayı seviyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR (BXB)
RomansYankı ve Araz... Bir yanlış anlaşılma ve biten bir ilişki... Uzaklaşan iki aşık... Ama hala birbiri için atan iki kalp... 14.11.2019 - 04.12.2019 Eşcinsel içerikli hikaye homofobikler uzak dursun.