קלרה ודניאל שוחחו ביניהם ודנו בשאלת העשור- מי מיו הוריהם? קלרה ודניאל לא היו שונים בהרבה משאר הילדים בבית היתומים הם כמו כולם ניסו ליצור עבורם עתיד טוב יותר ממנקה רחובות לסוחר סמים. קלרה תמיד הייתה שקטה ומלאת בטחון עצמי בעוד דניאל היה רעשן והיה המנהיג הבלתי רשמי של הבנים הגדולים של בית היתומים. חוץ מזה של דניאל היה שתי הערות בתיק האישי וקלרה הייתה רגישה לבוטנים שום דבר מיוחד לא היה ידוע עליהם (או יותר נכון לומר ששום דבר לא היה ידוע עליהם כדי שיאמצו אותם) וכך נשארו דניאל בן ה-14 וקלרה בת ה-12 בבית יתומים בקצה של גרמניה ליד הגבול של הולנד.
———
היפורין הוא ראש מועצת צבא הכוכבים המערביים או בקיצור - המ"צ- הכ"ם ובחודש האחרון הפך לנושא כליו של ראש המטה הכללי במערכת הכוכבים נפוליון.[בקיצור למי שלא הבין- מדובר במערכת כוכבים במימד אחר שדי מדהים שלא שמעתם עליה יש שם מלחמה ונער בן 17 בלבד (היפורין) נבחר כדי להיות מפקד על כל המבצעים במלחמה הזאת והוא נלחם לצד אלה שמוכנים את עצמם 'הכוכבים המערביים'] היפורין ישב לנוח אחרי שלושה ימים של פלישת 'הצפונים' האוהל שלידו היה האוהל הגדול ביותר כי היה של משפחות המלוכה ואיחסון הנשק. היפורין שמע מספר לחשושים שמין הראוי שלא היו מגיעים לאוזניו, אך יש כי הדבר נוגע לו לכן נכנס לאוהל.
"זה היה הפתרון הטוב ביותר בזמנו, אך כעת נצטרך לתקן את אשר עשינו" אמרה המלכה יוני קריסטל שבכל ליבה רצתה להיות משהיא אחרת, "אני מסכים עם הרעיון אך אני לעולם לא אנדה את בני בשביל משימה מסוכנת שכזו" הביע המלך איב אמיזגד את סרובו הנחרץ. היפורין נכנס פנימה והמלכים כולם הסתכלו עליו, הוא קרע ברך ונשק לשולחן "אני יכול להצטרף לשיחתכם?" שאל והמלך איב התרומם וסימן לו להתקרב הוא חיבק אותו ולחש "בני, אנא שב כאחד מהאצילים" שאר המלכים רכנו לאות כבוד.
המלך רינג'וף פנה אליו וסיפר לו "אספר לך מה קרה לפני 12שנה החלטנו להעביר את כל הנסיכים למקום מבטחים כשהמצב במערכת נפוליון נהיה מסוכן, אומנם שאר המימדים נחשבים ללא מיושבים אך במעמד ה-100 במערכת השמש יש כוכב מיושב, בשם כדור הארץ ולשם שלחנו אותם בעזרת אבן ירוקת שנחשבת נטרלית בכל קרב שהוא."
המלך הפסיק לרגע, חיפש אישור בעניהם של הסובבים והמשיך "כוכב ארץ גדול לפחות כמו שלושת הנעצמים [כוכב בנפוליון.] אז במקום כלשהו בין גרמניה להולנד יש מקום ליתומים, הם שם, שלפי מה ששמענו הם לא מחזיקים הרבה זמן בילדים, לרוב הם שולחים את הילדים לכל מני מקומות על רחבי הכוכב שלהם. מה שאצלנו נקרא השפה הנופית אצלם נקרא איטלקית. לפי ספרי המקורות והמסורת ידוע כשבזמן ההכתרה, שחייבת ללכת הדת וכדין, מקבל המוכתר את הכוח החזק ביותר שקיים וכל כוחו הוא בעזרה לעמו."
צער רב היה בעניו, איש לא הוציא הגה. "חלק מהמלכים כבר מתו בקרב וכולנו מזדקנים כל הנסיכים שנותרו במימד מתו, עלינו למצוא את ילדינו לפני שנמות כדי להכתיר אותם ולסיים באופן סופי את המלחמה הנוראה הזאת. אתה אחד ממוקדי העצר והלוחם הטוב ביותר שלנו וגם החכם ביותר עלינו לשלוח---"
דבריו של רינג'וף נקטעו על ידי דפיקה רמה של המלך איב "בני אינו שליח! אניני מסכים לסכן את בני בכך שאאבדו!" המלכה יוני ענתה בנימה שנראתה כי לרגע זה חיכתה כל השיחה "אולי מכובדיי יואילו לשאול את הנסיך אם הוא רוצה לגשת למשימה זו?" כולם הביטו בהיפורין שלא היה בליבו שום צל של ספק ואמר "הנה אני מקבל על עצמי את משימה זו!" כולם היו רציניים (המלכה ריבי מחאה כפיים כשאיש לא הצטרף אליה היא הפסיקה) "ברכות יחולו על ראשך" נאמר והיפורין כבר באותו יום התאמן לקראת היציאה למימד ה100 ולכדור הארץ, מילון איטלקי- גרמני הוגש לו כדי שילמד לדבר גם מעט גרמנית ולאחר שבוע ימים יצא לכיוון כדור הארץ לבוש באלו הבגדים- ערדליים ומכנסי סלסה הקשורים בחבל ונוסף על כך היה מעיל קרוע בקצוותיו חולצת שחייה כובע חייל במלחמת העולם הראשונה.
YOU ARE READING
מי רוצה להיות מלך?!
Fantasíaאלו 2 סיפורים שלבסוף משתלבים זה בזה. אחד על היפורין, חייל, נסיך, מרגל. יש לו משימה בכדור הארץ.. השני על מלך, מאהב שהוא סך הכל שדון שרוצה לשנות את היקום ושיפסיקו להיות גזענים. -מדע בדיוני: חיזרים, כוחות קסם, ועוד.. -קצת אהבה. *נקי. *בעמצע כתיבה.