@Pers. Estonii@
Więc siedzę sobie na kanapie przed telewizorem i oglądam Muminki. Lubię tą bajkę mimo że trochę stara jestem. 16 lat to już ło pani ja zaraz umrem. XDDD. Dobra ruszę dupę i zrobię se kakałko bo kto biednemu zabroni. Ruszyłam dupę i poszłam do kuchni. Zrobiłam co musiałam i wróciłam. Siadnęłam na mojej tłustej dupie i dalej oglądałam.
+Timeskiping+
Kubek w zlewie. Moja dupa nadal na kanapie. Zajebiście! 😁 Lepszego dnia nie mogłam sobie wymarzyć. Po prostu siedzę i nic nie robię. Nikt nie chce na mnie napaść i wciągnąć do siebie. Dobra Estii trochę się zagalopowałaś. Przestań o tym myśleć.
Nagle z moich rozmyślań wydawał mnie telefon. Odblokowałam go i zobaczyłam wiadomość od Rosji. Wyglądała ona tak:
Pijaczka🥃🥃- xDDDD
Pijaczka🥃🥃- Nie masz psychy tak zrobićNorgi🇪🇪🇪🇪- Założymy się?
Pijaczka🥃🥃- Dobra, a o co?
Norgi🇪🇪🇪🇪- Jak on do mnie przyjdzie to ty będziesz musiała przez cały dzień robić to co ja ci każe kk?
Pijaczka🥃🥃- Ok, a jak nie przyjdzie to ty będziesz robić to co ja ci każe.
Norgi🇪🇪🇪🇪 - Mi pasuje
Pijaczka🥃🥃- Kk
Norgi🇪🇪🇪🇪- Pa
Pijaczka🥃🥃- No elo
Na luzie. Wybrałam numer do Finlandii i zadzwoniłam.
F(inlandia)- No siema.
E(stonia)- Hejo, masz chwilę?
F - No Tak średnio a co?
E - Bo tak sobie pomyślałam, że może przyszedł byś do mnie i na przykład film byśmy obejrzeli?
F - Kurde no... No chciałbym ale nie mam czasu...
E - ZSRR nie ma w domu i...
Usłyszałam dźwięk kończenia połączenia. Spojrzałam na zegarek była 18:30 ci oznacza, że za paręnaście godzin będę nie żyć. Usłyszałam tym razem pukanie do drzwi. Znów spojrzałam na zegarek. Dalej była 18:30. Ciekawe kto przyszedł mnie odwiedzić o tej porze. Podeszłam do drzwi i je otworzyłam. Otworzyłam oczy ze zdziwienia.