Podepíšu se a lístek vhodím do mísy s nápisem Cvičitel nováčků. Něž odejdu všimnu si mísy navíc. Jdu k ní a vidím nápis Číslo pokoje a jméno. Vezmu si ještě jeden malí kus papíru napíšu tam své jméno a číslo 23. Pokoj Tobiase. Otočím se a jdu ven. Už tam na mě čeká Tobias. Propleteme si spolu prsty a jdeme zpátky do jídelny. Když už jsou všichni hotový Erik se vrátí zpět, aby nám ukázal výsledky. Ale ještě než nám je ukázal řekl" Za mnou uvidíte jméno číslo pokoje a povolání." Za ním se ukáže tabule. Když to uvidí Tobias chytne mě za rameno a do ucha mi zašeptá" Čekal jsem že si to vybereš". Myslel si že bych to neudělala, že to nevěděl, ale čekal. Nikdy bych bez něj už nechtěla být tak dlouho než je nutno. Když vše skončí jdu se sbalit a jdu k Tobiasovy. Už na mě čeká u Jámy. Mám jen jednu tašku ve který mám náhradní oblečení. Kdybych jedno měla špinaví. Jako gentelman mi tu tašku vzal. Neprosila jsem se, ale jsem ráda. Nato že tam mám jen boty a oblečení byla docela těžká. Možná si ze mě někdo udělal srandu a hodil mi tam kamení. Přeci: Jednou Škrob pořad Škrob.Všichni mě tu nenávidí. Jdu za Tobiasem kolem propasti. V jedu chvíli si vzpomenu jak se mě snažil Peter, Al a Drew shodit dolů a zabít mě-údajně mě chtěli jen postrašit a to se jim povedlo-na Ala už jsem se ani nemohla kouknout potom co mi udělal. Mrzí mě že už tu s námi není-jak by nemohlo. Podle Erika je to hrdinsky čin, rozhodnout se skočit dolů. Úplná kravina. Taky můžu skočit. Bude to taky hrdinský čin?-, ale moje vinna to není. Nebo je? Jak to mám zjistit když už tu není? Když nad tím celou dobu myslím zamotá se mi hlava při vzpomínce na tu bolest kterou mi způsobili, na to jak byl Al bledý když ho z Jámy vytahovali mrtvého, na jeho krásné hnědé oči a vůni citronové trávy a šalvěje kolem jeho postele. Nato jak se mi přiznal že se mu líbím. Zakopnu o kámen a rychle se chytím Tobiase. Vezme mě za ruku a jdeme pomalu vedle sebe. Už jsme skoro u něj. Po chvilce jsme tam dorazily. Tobias otevře dveře a tašku položí na zem. Já mezitím zavřu dveře a když se otočím kouká na mě s úsměvem na rtech. Jde ke mne a dá mi pusu na čelo a řekne: " Vítej doma, Tris..."
ČTEŠ
Divergence-Jak to mělo dopadnout
RomanceVšichni znáte ty filmy co mají špatný nebo otevřený konce? Tak tohle já nechci... Proto jsem tohle začla psát