Když vyjdu z koupelny Tobias sedí na posteli a čeká" Tris co se děje?"kouknu se na něj a odpovím" Víš už dávno jsem ti to chtěla říct ale nevěděla jsem jak na to..." " ty se se mnou rozcházíš?" Zeptá se udiveně"ne to ne. Právě naopak... Tobiasi, měla jsem to dostat už před dvěma týdny..." asi minutu je ticho pak se Tobias posadí na postel a začne se nahlas smát." Tobiasi, pochopím když to budeš chtít ukončit..." než to dořeknu přeruší mě" ne to nechci zbláznila jsi se? Tris miluju tě a ať se děje cokoli jsem tu pro tebe." Usměje se a políbí mě. Polibek mu opětuju a pak si lehnem vedle sebe a povídáme si. Při obědě si sednem k našemu stolu. Zeke právě mluví o nějaké party a Tobias se ho zeptá o jaké party je řeč." Jen taková malá oslava. Proste jen tak tak přijďte! To neni prosba ale rozkaz" řekne a usměje se. " Fajn přijdeme"
Když jsme přišli party byla v plném provozu šly jsme do takové malé místnosti kde jsme se scházeli a byli tam všichni. Když si sedneme Zeke se ujme slova" tak jo budem hrát ji která se jmenuje Upřímnost nebo Neohroženost. Jelikož jsem hostitel újmu se prvního kola. Pro ty co to neznají dávejte pozor." V kruhu putuje očima po všech a zastaví se u Tobiase."U nebo N?" "N" "Čtyřko, Tris nám často vypravovala jak jsi ji tančily když jsi vařil něco k jídlu. Zatanči nám" Šibalsky se usměje. Tobias se zvedne a tančí, ale jen chvíli. Pak si sedne a putuje v našem kruhu očima po všech přítomných...
ČTEŠ
Divergence-Jak to mělo dopadnout
RomanceVšichni znáte ty filmy co mají špatný nebo otevřený konce? Tak tohle já nechci... Proto jsem tohle začla psát