Když vyjdeme ven, rozhlídnu se kolem, ale nikdo tam není. Co to má znamenat? To byl nějaký fór? "Co to bylo Tris?". "Nevím. Nikoho nevidím a už nikoho ani neslyším.". Kouknu se na Tobiase, ale ten se vrací zpátky do pokoje. Možná už šly na tu party. Než si Tobias všimne že jsem odešla už jsem za rohem. Jdu směrem k Jámě, ale moc lidí tam není. Jsou tam všichni vůdci a na vysokém stole stojí Erik. Něco říká, ale moc ho neslyším. Všichni si povídají mezi sebou, ale pak Erik mávne rukou a všichni utichnou. Erik začne mluvit a když mi to dojde schovám se za roh. Jsou tady jen vůdci. Což znamená že je to schůze. Ale proč tu jsou jen vůdci. Schůze byli i s námi a to vždy. "Chci vám představit zástupkyni Sečtělých. Ženu díky které skončí vláda Odevzdaných. A díky které bude nastolen režim bez DIVERGENTNÍCH. Dovolte mi přivítat Jeanine Matthews.". Když to dořekne rty se mi zachvějí. Rty se Erikovi skřiví do úsměvu a pomůže Jeanine nahoru na stůl. Pak seskočí dolů. "Zdravím. Chtěla bych vám představit nové simularční sérum díky kterému budeme moci vidět to co ta osoba a i ji ovládat. Ukážu vám to na někom. Je tu nějaký dobrovolník nebo si mám vybrat sama?" Nějaká žena v davu se přihlásí a pomalím krokem jde k Jeanine. " Výborně. Prosím stoupněte si sem." Řekne a ukáže na místo před sebou. Ženě do krku zapíchne jehlu se sérem a ženu chvíli nechá rozkoukat. Muž jí podá malí displej a Jeanine do něj něco namačká. "Úkol který žena pod simulací provede musí splnit. Jestli to neudělá bude jasné že se jedná o osobu s Divergentní povahou." Jakmile to do dořekla s divným pocitem v žaludku běžím zpět na pokoj. Tam už čekal Tobias oblečený v civilním obleku. Měl černé tričko a dlouhé černé tepláky. Na to si hodil mikinu. "Tris co se děje?" zeptá se. " Mám problém... Hodně velký problém. Ten hluk co jsme slyšeli na chodbě to byli vůdci. Byl tam i Erik. Šla jsem za nimi a u Jámy se zastavili. Byla tam Jeanine a nějaký její nově udělaný sérum díky kterému pozná kdo je Divergentní." řeknu. " Jak to víš?" zeptá se." Vše jsem slyšela úplně vše." řeknu už se slzami na tváři. Tobias mi je otře " To bude v pohodě mi to spolu vyřešíme". Kouknu se na něj a políbím ho. Pak se od něj odtáhnu. Ale on si mě k sobe přitiskne a znovu mě políbí. Moje ruka mu pomalu sjede po zádech až k pasu tam se zastavím a zarazím se. "Promiň" řekne Tobias " To nic" usměju se a pokračujeme dál. Když uslyším jak Tobiasovi padá mikina na zem leknu se, ale nepřestanu. Je to Tobias nemůžu se ho bát. Tobias mě jednou rukou chytne za pas a zajede mi prsty pod tričko. Pak tam přidá i druhou ruku a tričko mi pomalu souká nahoru. Už ho mám skoro sundaný a v tu chvíli někdo zaklepe na dveře. Jdu se kouknout kdo to je. Christina. Našla mě podle čísla pokoje. "Ahoj, jdeš na ten večírek?" zeptá se." Ano jdu. A co ty a Will? Taky tam jdete?" Zeptám se na oplátku" Ano jdeme tam oba a co Čtyřka jde s tebou? A je vůbec tady?" Zeptá se tiše. "Ano je tady a jdeme tam oba." ."Tak jo sejdeme se tam za deset minut před Jámou jo?". " Jo, tak se zatím měj". Christina odejde a já zavřu dveře. Otočím se k Tobiasovi a omluvně se usměju...
ČTEŠ
Divergence-Jak to mělo dopadnout
RomanceVšichni znáte ty filmy co mají špatný nebo otevřený konce? Tak tohle já nechci... Proto jsem tohle začla psát