Kapitola 2

175 5 0
                                    

Tohle jsem si dříve myslela. Teď vím kam patřím. Budu patřit tam kam budu chtít. Jmenuji se Tris Prior a jsem Neohrožená. Patřím k nim. Chci k nim patřit. Dnes si vybíráme povolání: Lídr, Strážce hradby, Tater, Lékař a Cvičitel nováčků. Zvažuji i tom že si zvolím cvičitele nováčků. Byla bych furt s Tobiasem. A to taky chci. Chci mu být nablízku. Teď jdu s Christinou a Willem do jídelny na setkaní. Za chvíli si vybereme svojí práci. Ale nejen to taky si musíme vybrat kde budeme bydlet. Zvažuji že bych se zeptala Tobiase, ale nechci se mu vnucovat. Počkám až se mě třeba zeptá. Když dojdeme do jídelny už je tam plno a není kam si sednout. Ale pak v davu zahlídnu Tobiase a srdce se mi rozbuší radostí. Jdu směrem k němu. Všimne si mě a jde směrem ke mne. S radostí ho obejmu a dám mu něžný polibek na rty. Pak se od jej odtáhnu a rty se mu zkřiví do úsměvu. Polibek mi po chvilce oplatí. Silněji mě k sobě přitiskne a pak mě obejme a už mě nepustí. "Ahoj, jak ses dnes měla?" řekne. "Skvěle! A ty?" odvětvím. Skoro jsem už zapomněla na ten pocit mu být na blízku. Do jídelny přijde Erik a všichni utichnou. "Dnes si nováčci vyberou svou práci, a také místo kde budou bydlet.". Jakmile to Erik dořekl Tobias se ke mne naklonil a zeptá se: " Nechceš bydlet u mě?". Když to dořekl otočila jsem se k němu a s úsměvem přikývla. Erik dál pokračuje: " Až řeknu vaše jméno půjdete se mnou dozadu do malé místnosti kde se podepíšete na papír který pak vhodíte do mísy s názvem vybraného povolání," pousměje se a podívá se na kartičku kterou svírá v ruce a řekne prví jméno. "Tris, pojď za mnou.". Tobias mi lehce zmáčkne rameno a pustí mě. Jdu za Erikem do tmavé uličky a na konci zahlédnu dveře. "Jdi! Máš 5 minut" odsekne a otevře dveře. Vkročím do místnosti a vidím mísy jako byly na Obřadu volby. Akorát mají u sebe cedule s nápisem povolání. Vezmu si tužku a kus papíru. Podepíšu se....

Divergence-Jak to mělo dopadnoutKde žijí příběhy. Začni objevovat