2.Bölüm "İşler değişti"

953 70 11
                                    



{2 hafta önce}

Bütün gece kahramanlık peşinde koşuyorum, bütün Paris'e yardım ediyorum, ama kimse bana yardım etmiyor. Adrien'ı çok seviyorum ama ona bunu söyleyemiyorum. Neden? Aptal mıyım ben? Niye bu kadar sakarım? Alya Ninoyla konuşunca hiç kekelemiyor. Ben niye Adrienla konuşunca kekeliyorum. NEDEN!?

Ben çok sıkıldım. Onu Kagamiyle yılış yılış görünce midem bulanıyor, kalbimde uçan kelebekler teker teker ölüyor. Bunu yapmak zorunda mıyım ben. Niye Adrien beni sevmiyor? Ha Tikki, niye beni sevmiyor. Acaba ona Uğur böceği olduğumu söylesem beni sever mi? Adrienla sevgili olsam bile kara kediye ne diyeceğim, o bana çok aşık onu üzmek istemiyorum ben!!

Sakin ol Marinette, her şey geçer, dedi Tikki.
Nasıl bu kadar emin olabiliyor, bir şey mi biliyor?? Çok ilginç konuşuyor.

Marinette: Tikki, ben biraz hava alıcam ...

* * *

Adrian: Plagg, uğur böceği beni niye sevmiyor. Ben çok bunaldım! Kagami'yi sevmiyorum. O sadece küçük bir teselli benim için. Sence ne yapsam??
Plagg: Benim için tek aşk peynir. Peynirin varsa yardım ederim.
Adrian: (peynir verir) söyle şimdi(!)
Plagg: *nom-nom* kendini oyalayacak bir şey bul! Arkadaş edin, iyi arkadaşlar, güzel arkadaşlar!

(2 saat sonra )

Adrien, Kara kedi olarak Eyfel kulesinin tepesine çıkmıştı. Yapabileceği şeyler arıyordu. Sıkılmıştı ve bir anda karnının aç olduğunu hissetmişti. Neredeyse gece olmuştu, etrafta fazla insan yoktu. Saat gerçekten geç olmuştu,kara kedi eve dönmek istemiyordu ve bunda kararlıydı. Ama açlığını gidermesi lazımdı! Bütün marketler kapalıydı. Bir anda dikkatini ışıklı bir yer çekti, Marinette'nin odası...


''Acaba orada yemek var mıdır?'' diye merak eden kara kedi şansını denemek istedi. Resmen ışık hızıyla oraya doğru gitti...


(O SIRADA MARİNETTE)

Aşırı sıkıldım, kendimi bunlara vermemeliyim. Ondan vazgeçmek istemiyorum, ASLA!

Ama sanırım onun posterlerinden bazılarını çıkaracağım, o beni-beni sanırım sevmiyor. O beni red-reddetti...( hıçkırıklara boğulur )














~~DEVAM EDECEK...

-MUCİZEVİ SIR- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin