8.Bölüm "Seni korkuttum mu, Prenses?"

517 55 12
                                    

~ 1 Hafta Sonra ~

Marinette yine alarmı çalmadan uyandı. Okula gitmek için hazırlandı. Kahvaltıya inmeden önce saate baktı. Ama neden alarmı hala çalmıyordu?
Tarihe bakılırsa bugün 22 kasım cumartesi... Pekala, bugün okul yokmuş. Mari o yüzden alarmdan önce uyanmıştı, o yüzden de alarm çalmadı!
Mari sinirle kıyafetlerini değiştirdi ve yatağına yeniden yattı, huzurluydu. Ta ki o sesi duyana kadar...

Bu bir akuma alarmıydı. Ses Louvre müzesinden geliyordu.

# Tikki Benekler #

Anlaşılan o ki akumalanan kişiyi tanımıyorlardı. Akuma, kurbanı, bir peri kızına çevirmişti.
Uzun uğraşların sonunda onu yendiler.
~ çak bakalım ~

O yorgunlukla kahramanlarımız yataklarına döndüler. Birkaç saat uyuduktan sonra 1 saat fark arayla uyandılar. Marinette gerçekten aç hissediyordu. Aslında daha çok kara kedi gibi hissediyordu. Onun o gece yanına gelip onunla saatlerce konuşup yemek istemesi onun çok hoşuna gitmişti. Aslına bakılırsa ailesiyle sorun yaşıyormuş gibiydi, gecenin bilmem kaçında Mari'den yemek istemişti. Ama sanırım Mari'nin artık yemek yemesi lazım!

"Ah tikki, çok sıkıldım. Keşke arkadaşlarım burda olsa. Ama hepsinin bir bahanesi var, ama benimde hep var.
Düşünsene tikki, akuma alarmı olduğunda hep aklıma babam geliyormuş gibi yapıp fırına gidiyorum."

"Endişelenme Marinette, kendine yeni arkadaşlar bulabilirsin"

"Ama ben yeni arkadaş istemiyorum, onları istiyorum"

"Hadi ama Marinette, yeni kişiler bazen iyi olabilir"

"Peki ama nerden bulacağım, ha deyince bulamam ya, internetten falan mı bulsam?"
( Balkona çıkar )

"Tikki, nereye gidiyorsuu-ağağaaa"

"Seni korkuttum mu, Prenses?

"Hayır, sadece beklemiyordum seni, hem bir haftadır nerdeydin sen!"

"Dur..dur sinirlenme hemen, ben bir süper kahramanım yani çok işim var, daha öncede söylemiştim 'kurtarılacak kızlar, yardımımı bekleyen bir çok kişi var' yaani"

( Marinette Kara kedinin omzuna vurur )

"Bana yalan söyleme, sanki ben bu yollardan geçmiyorum!"

"Ne demeye çalışıyorsun, yoksa s-senin bir mucizen mi var?"

"I-ımm  Ş-şey
Unuttun mu ya?
Ben Multimouse(d)ım
Sakarlığım yüzünden artık değilim ama olsun! O yollardan geçtim yaani😒"

"Hımmm, pekala, söyleyeceğin bir şey varmı?"

(Marinette içeri girer, 2 dakika sonra gelir.)

"Al şu mektubu, evinde oku, kimse görmesin tamam mı!"

"Ama bu nedir Prenses?"

"Okuyunca öğrenmen daha mantıklı geliyor"

"Korkuyorum"

"Aptal"

"Tamam gidiyorum"

"Korkmana gerek yok, gayet normal bir şey yazıyor ama okuduktan sonra hemen buraya gel!"

"Peki Prenses"🐾



~Devam edecek...

-MUCİZEVİ SIR- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin