(Karakedi içinden)
Acaba içinde ne yazıyor. Kendin oku dedi, yalnız oku dedi. Korkutuyor beni bazen ama işte ne yaparsın..kızlaar.
Hem ertesi sabah okul var. Pekala eve gitme zamanı, plagg pençeler gitsin.Onu düşünmeden edemiyorum. Ama neden acaba. Düşündüğüm duruma düşmeyi hiç istemiyorum. Onu sevmeyi ise hiç istemiyorum. Nedenini bilemiyorum ama sanırım onu bir teselli olarak görmeyeceğim.
(Marinette içinden)
Kara kediye karşı bir ilgim yok! Ayrıca maskenin altında kim varsa belki onu sevmeyebilirim. Birde Adrien'dan vazgeçmek istemiyorum ama ne yaparsın, HİÇBİR ŞEY!* * *
- KARA KEDİ MEKTUBU OKUR-
Sevgili Kara Kedi;
Öncelikle merhaba. Seni çok sevdiğimi bilmeni istiyorum tabi arkadaş olarak. Aslında tabiki seninle daha yakın arkadaş olmak isterdim fakat bir sorun var. Benim senden sakladığım fakat senin de çok içli dışlı olduğun bir mesele var. Bunun ne olduğunu tabiki söyleyemem. Ama bence öğrensen sevinirsin. Yani ben öyle umuyorum (!) Çok tedirgin hissediyorum. Ve de çok yalnız... Ama şunu bil ki sen bana iyi geliyorsun. Ben artık çok usandım, bıktım! Anlıyor musun? Aramızda sır olmasın istiyorum. Bu mektubu yazma sebebim aslında sana bir davetti. İki gece sonra yani salı günü, gece, herkesin uyuduğu saatte, beni almaya gel. Bildiğim gizli bir yer var. Orada bir şey konuşmalıyız! Unutma! Saat 03.00 bana uygun, sanada uygunsa gel, bu cesareti bir daha bulur muyum bilmem.
Sevgiler,
Marinette...Plagg, neler oluyor sence?
Bilmiyorum, bilemiyorum,tahmin edilmez bir kız.
Ama korkuyorum!
Şu kızdan korkmamayı öğrenmelisin!
O niyeymiş?
Yarın görürsün(sanırım).
Plagg, sen ne olduğunu biliyor musun?
Dedim ya, sanırım yah...yah tahmin ediyorum, şimdi biraz daha peyniiirr!!!
Pekala seni küçük, al!
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-MUCİZEVİ SIR- [TAMAMLANDI]
FanfictionMucize uğur böceği ve kara kedi hakkında, sizi sürükleyecek bir hikaye... Devamı için takipte kalın ve oylamaya devam edin.