7. Bölüm "Böcecik"

540 52 12
                                    

Uğur böceği Adrien'ın yanına gitmek istiyordu. Ona sarılmayı ve tebrik etmeyi. Neden olmasın? Sonuçta maskenin altındaki kızı bilmiyor. Ama acaba o nerde? Etrafına baktı, Natalie orda bekliyordu. Ona sorabilirim diye düşündü, ve sordu.

"Hey, Natalie, merhaba"
Natalie sesin nerden geldiğini anladıktan sonra ona baktı, " Merhaba Uğur böceği."

"Acaba yarışmayı kim kazandı, biliyor olmalısın değil mi?"

"Evet, yarışmayı Gabriel Agreste'nin oğlu Adrien Agreste kazandı."

"Aaa ne güzel sevindim sevindim. Peki o nerde onu da bi kutla.."

"Affedersiniz ama o burda değil, yani eve gittiler"

"Tüh yazık oldu,belki sonra görürüm, hoşçakalın bayan"

Natalie kafasını salladı onaylarcasına. Uğur böceği sinir olmuştu elbette. Aptal kadın, şununla yüz göz olmak istemiyorum ama napıyım?

Uğur böceği Adrien'ı görmeye kararlıydı. Evine gitmeye karar verdi.

•••••••••••••••••••••••••••••••

*Tık Tık*
"Merhaba Adrien."

Adrien şaşırmıştı, ne söylediğini bilmeden, "Merhaba böceciğim"

Uğur böceğinin yüzü gülmüştü. "Böceciğim mi? Bunu sevdim" dedi.

"Aa öyle mi dedim ben, niye acaba? Neyse, sen niye geldin?"

"Şe..şey ben seni tebrik etmek için gelmiştim, tebrik ederim Adrien. Daha fazlasını yapmak isterdim ama kimliğimi açıklamadan bunu yapamam. Ve gizli kalması lazım."

"Bunu biliyorum böcüğüm. Şey diyecektim, sen kara kediyi niye bu kadar üzüyorsun?"

"Ben mi üzüyorum, ne anlamda?"

"O sana çok aşık görmüyormusun, onu reddediyorsun ve kötü davranıyorsun."

"Hey sen hiç bir şey bilmiyorsun, ayrıca sen orada değildin, bunları nasıl biliyorsun?"

"Son 5 gündür her gece o buraya geliyor. Hep senden bahsediyor. Her seferinde benim kalbim yanıyor, onu düşünemiyorum bile."

"B-ben..."

"Onunla biraz çıksan olmaz mı?"

"Ben bilemiyorum Adrien ama bir düşünürüm. Teşekkür ederim, artık gitmeliyim. Tekrar tebrik ederim."

"Hoşçakal böcüşüm"

••••••••••••••••••••••••••••••

Marinette eve gider ve dönüşür...

••••••••••••••••••••••••••••••

"Bugün çok güzeldi tikki, Adrien kazandı. İnşallah film çıkartır, milyon kez izlerim. Yo-yo hayır! Albüm yapsın, sesinde eriyip biterim."

"Buna yalnızca o karar verebilir marinette. Ayrıca önemli olan onun kazanması, ve söyle bakalım, sence Adrien Uğur böceğini seviyor mu?"

"Bence boş değil, ama bilemiyorum sanırım sadece hayran. Maskenin altındaki kişinin kim olduğunu bilmiyor, o sanırım kara kedi gibi. Yani cesaretime aşık."

"Bence kara kediye bir şans vermelisin, marinette!"

"Bunu göreceğiz tikki"...



Devam edecek...

-MUCİZEVİ SIR- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin