Salı,
Saat, 3.10- Kara kedi, şuradaki evin çatısı var ya, işte oraya.
-Tamam prenses, işte geldik.
-Henüz değil, şimdi şu küçük kapıdan içeri gireceğiz.
-Allah'ın aşkına Marinette, bence her neyse senin odanda da konuşabilirdik.(içeri girerler)
-İşte öyle olmaz,(etrafına bakar) bir mucize koruyucusu kimliğini açıklayacaksa, bunu gizli yapmalı!
-Anlamadım? M-Mucize koruyucusu mu??
(Tikki Benekler)✨
-Marinette?? Uğur böceği?? Sen, sen? Ah ben ne körüm. Ah dur bir dakika!
(Pençeler içeri)🐾
-Aadrien, s-sen mi? H-hayır tut beni bayılacağım...
-Bu sevindiğin anlamına mı geliyor?
(Mari yere yığılır)-Marinette sakin ol, senin beni sevdiğini biliyordum zaten. Ama şunu bil bende seni seviyorum.
(Marinette hala baygın)
NOT: Akılsız Adrien kız baygın seni nasıl duyacak??(Adrian bir yerden kolonya bulur ve Marinette'ye koklatır)
-İşte böyle, uyan prenses. Hadi, hadi uyan.
-Adrien, rüya değildi demek ? Bu hayatımın en güzel gecesi sanırım.
-Prenses, senin olmana çok çok sevindim ama burası neresi? Ve sen niye kimliğini söyledin?
-Burası eski koruyucu Fu'nun evi. Bana miras kaldı gibi bir şey. En güvenli yer aslında. Kimliğimi açıklamamın sebebi de artık vakti gelmişti, belki bu şekilde artık Hawkmoth'u yenebiliriz.
-Sen harikasın Marinette, peki şimdi ne olacak?
-Beni eve götüreceksin, yarın okul var çünkü. Yarın da normal davranacağız. Ayrıca Kagami'yi unuttuğun için çok teşekkürler 😒
-Ben onu hiç sevmedim ki böcüşüm hepsinin sebebi sendin. Artık sanırım başka amacım kalmadı, hawkmoth'u yenmekten başka...
-Tabiki, bende aynı şeyleri Luka'ya karşı hissetmedim. Yani sonuçta onu üzdüm, devam edemezdim.
-Sahi onlar çıkıyorlar değil mi?
-Kagami ile Luka mı? Sanırım öyle 🙂
-Açıkcası onlar adına da sevindim ama kendi adımıza daha çok sevindim.
-Bende pisicik, bende. Ve bu çok hoşuma gidiyor. Hadi beni eve götür.
-Otur dizime...
(Hoplaya zıplaya eve giderler)Salı,
Saat 5.23
Marinette'nin balkonu-Bıraktığın için sağol kara kedi, iyi geceler.
-Direk okula mı gitseydik acaba?
-Saçmalama kedi, evine git. 2 saat uyuruz.
-Tamam prenses, Seni Çok Seviyorum...
-Bende seni❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-MUCİZEVİ SIR- [TAMAMLANDI]
FanficMucize uğur böceği ve kara kedi hakkında, sizi sürükleyecek bir hikaye... Devamı için takipte kalın ve oylamaya devam edin.