Bugün ilk ders melisayla konuşuyorduk. Sonra melisa bana
- Yeter artık ben bunu akile hocaya söyleyecem. dedi. Bende
-Tamam notları al gel akile hoca bugün bu katta nöbetçi. Koridorda gidelim. dedim. Melisa notları alıp geldi. Sonra gittik akile hocanın yanına. Akile hoca bizim sınıf hocamızdı. Ve biz bunu onunla paylaşacaktık. Doğrusuda buydu zaten. Neyse olanları anlattık hocaya.
-Bu kişi herkimse sizinle çok gülünç birşekilde alay ediyor. Ama 4. Not gelince banada haber verin bu olayı beraber çözelim. dedi. Sınıfa geçtik.
- Ya bak melisa. Bu notu yazan kimse ilk notu yazarken acemiydi. Çünkü ilk notun herşeyi farklıydı. Mesela ilk notta kareli kağıda yazılmış diğerleri a4 kağıdı gibi birşey. İlk nottaki yazı farklıydı diğer notlardaki yazı farklı. Ayrıca bide farkettiysen gülünç kelimesindeki "g" nin kuyruğunu önce yuvarlak yapmış sonra silip düz yapmış.Evet, işte şimdi herşey yerine oturuyordu. Tam o an aklıma birşey geldi. Gözlerimi kocaman açtım.
-melisa! Ben ikinci not geldiğinde internetten bakmıştım. Hani bir "bit Yeniği" mi yoksa "bit Eniği" mi diye birşey vardı. İşte TDK' nın sözlüğüne baktım. Bit yeniği diye yazıyordu. Ve hatırlıyorsan biz bütün erkeklere sormuştuk bunu herkeste bit eniği demişti. Bu işte bi terslik var bence. Ayrıca melisa bide farkettiysen ikinci notta kkk kısaltması vardı. 3. De kkkf var. Bunlar sherlock holmesin 5portakal çekirdeği hikayesindede geçiyor. Ordada notta bu kısaltmalar vardı. Ama bulamamışlardı ne olduğunu. dedim. Melisayla şaşkın şaşkın birbirimize bakıyorduk.
...4 ders sonra...
Çıkış zili çaldı. Bugün cuma olduğu için istiklal marşi okunacaktı. Melisa ve ben kursta B sınıfındaydık. Ayşe A'daydı. B sınıfına çantalarımızı bıraktık ve aşagı indik. İstiklal marşı okuduk. Geri yukarı çıktık. Sonra ders başladı. Tenefüs oldu. Ayşeyi başkalarıyla gülüşürken bulduk. Tirip attık. Sonra geri ders zili çaldı. Dersimize serpil hoca giriyordu. Bi deneme dağıttı. Sonra biz onu sallayarak ilk 3 sorusunu yaptık. Testin boş yerlerine saçma sapan yazılar yazmıştık. Sonra zil çalmadan önce hoca testleri toplayacağını söyledi. İşte, kelimenin tam anlamıyla boku yemiştik. Hepsini geri sildik, ama tabi bizim aptal silgilerimiz iz bırakıyodu. Sonra zil çaldı. Ama biz zaten silmiştik o yazıları. O yüzden kaygı etmiyorduk. Çıktık eve gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Arkadaşın Aksiyonlu Hayatı
Action"Bu notları kim yazıyor olabilir!?" Hep hayatımda aksiyon olsun istemiştim ama hayal ettiğim şey emin olun bu gülünç şaka değildi. Resmen bizimle alay ediyordu. Gereken bütün önlemleri almıştık. Her gün aramadığımız yer kalmıyordu gelecek notu bulma...