29 aralık 2019 aptallıklarla dolu bir gün

22 3 0
                                    

Selam arkadaşlar.
Tartışma 28 aralık
Etütte hatice ile irem bir soru yüzünden kavga ettiler.
29 aralık
Off, pazar pazar okula gittim. Okul çıkışında zeynep sude, ben, hatice(kuzenim olan) gidiyoduk. Sonra irem geldi.
-irem biz böyle üçümüz gidecez, dedi zeynep.
-evet irem, dedim. Sonra giderken pastaneye uğradık. Abla dediki
-kızlar isterseniz burdada oturup yiyebilirsiniz, dedi. Biz oturduk. Ondan sonra çıktık. Etütte sınav vardı. 45 dk vardı daha. Oylanalım diye yol kenarındaki tezgahtan mısır aldık. Sonra yoldan karşıya geçerken motorsikletli bir adam
-allah belanızı versin sizin, dedi.
-bok ye mal adam, diye bağırdım bende. Ama tabiki içimden😜. Sonra adam dönemeçten dönerken bize 20-25 saniye baktı. Bende ona baktım. Tam dil çikaracaktımki adam gitti. Sonra işte hatice ve zeynep saçmaladı.
Yok adam yüzümüze bakmış bizi kaçıracakmış, yok bizi tenha yere çekip dövecekmiş, yok yanımızda biber gazı gibi göz yakıcı şeyler taşımalıymışız. Saçma saçma şeyler iste. Etüte gittik. Bana zorla annemi arattırdılar. Babam almaya gelsin diye. Sonra bizi çıkışta kaçırırlarmış. Sınav olduk. Matematikte 6 boşum dışında iyi geçti. Sonra işte biz çıktık. Zeynebi beklerken onun hakkında konuşuyoduk. Sonra o geldi.
-hah, iti an çomağı hazırla, dedim. Ama zeynep duymadı diye düşünüyorum çünkü duysaydı bana triplenirdi. Vee aptalca bir günüde kapattık.
...duyuru...
Arkadaşlar, biz bu hesabı melisayla ortak kullanmaya başladık. Hikayeyi ben devam ettiriyorum ama melisada arada giriş yapıyo hesaba. Benim yeni hesabım esmaylmz07. Melisada şifresini unutmuş. Alamamış, o yüzden yeni hesap açmış. melisasuzen2. Buda onun yeni hesabı. Orda bişe yok ama ben yinede söylemek istedim.

3 Arkadaşın Aksiyonlu HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin