not geldikten 10 gün sonra 11 kasım

43 6 0
                                    

Yine bir pazartesi günü. İlk iki ders beden. Biz her zamanki köşemize kurulduk tribünlerde. 1-2 metre ileride sınıf arkadaşlarımızdan 3 kişi var.
- Ayşe niye gelmedi? diye sordum melisaya.
- Boşver o hep geç kalıyo zaten gelir birazdan.dedi.
İlk nottaki yazı Ahmet Talha'nın yazısına benziyordu. Bu cuma Ayşenin doğumgünüydü ve biz ayşeye notun devamını yazacaktık. Küçük bir şaka işte. Ahmetin yanına gittik ve not yazdırdık. Ayşe geldi sonra. Biz sanki hiçbirşey olmamış gibi gittik. Ayşe test kitabını çıkardı. Sonra kalemini
-Uç kalmamış kalemde. Ama çok garip birşey oldu. Cuma günü uç kutusundaki uçları diğer kutuya boşaltmıştım. Geri bu kutuya kim geçirdi bunları. dedi ve geri boşaltmaya çalışırken içinde kağıt olduğunu farkettik. Uç kutusunu kırdık. İçinde 2. not! Aman Tanrım bu ne böyle.
"Ne çabuk unuttunuz beni
Tutamazsınız kanlı bıçaklı ellerimi,
Uğraşmayın ne önde ne arkada
İçinizde bir bit yeniği
H.İ.D.
K.K.K.
E.E.E.'nin ölümü yakın."
EEE,biz yani esma,elif ayşe,elif melisa. Notu okurken Hatice Merve'de yanımızdaydı. Biz 3 kişi konuşurken bir anda Hatice Merve daldı konuşmaya.
- Bişe diyebilir miyim, önceki notta 2 tane k.k. vardı hatırlasanıza, bu 3. K benim soyadım olabilir.
- Ne alaka, dedim sessizce ama kimse duymadı. Sonra ekledim.
-Melisa bir gelsene özel birşey söyleyecem sana. dedim. Melisa'yı bir kenara çektim.
-Ya birşey diyecem, Hatice her şeye ortak olmaya çalışıyor. Bu mesele bence sadece biz 3'ümüzü ilgilendiriyor. Onu değil. dedim.
-Ya haklısın aslında ama ya söylediği doğruysa. O yüzden onu şu not olayı bitene kadar yanımızda tutalım. Birşeyler biliyor olabilir.
- Off tamam. dedim ve sonra onların yanına geri döndük. Daha sabah doğumgünü için ikinci notu biz yazacakken bütün hayaller suya düştü. Şu işe bak yaa. Neyse gittik yanlarına.
-Bu nottaki yazı Erdem'in yazısına çok benziyor. dedi Hatice. Sonra aklıma bir fikir geldi ve hemen melisaya planımı anlattım.

3 Arkadaşın Aksiyonlu HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin