Selam arkadaşlar uzun zamandır garip şeyler olmuyor. Yani 4. Nottan bahsediyorum. Bugün ben çok hasta olduğum için okula gidemedim. Birşey oldumu bilmiyorum. Off, keşke okula gidebilseydim yaa. Zaman evde hiç geçmiyo. O kadar sıkıldımki akşama kadar sadece GGO futbol izleyip uyukladım ya. Okulda olmayı şu halime yeğlerdim ben. Saat 10.30 ve GGO futbol az önce bitti. Disney Channel, ve cartoonnetworke bakarken zeynep bena
-abla bebekmisin yaa, dedi. O an üzüldüm. Neden? Çizgifilmleri sadece bebekler mi izler? Hayır, bence öyle değil. Bence çizgifilmler küçük yaştaki çocuklara insani duygular aşılar. Ama bana göre günümüzde bu insani duygulara sadece küçük çocukların değil, gençlerinde ihtiyacı var. Geçen gün balkondan dışarı bakıyodum. bir yaşlı nene geçiyodu. Elinde poşetler vardı. Karşıdan iki kişi geçiyodu birde. En basitinden size örnek işte, kimse yardım etmedi neneye. Çizgi filmlerde işte yardımseverlik gibi duygular aşılar insanlara. Tamam, belki şimdi içinizden geçiriyosunuzdur, "sen sanki çok mu iyisin" diye. Evet, bende kabul ediyorum, bende bu konularda kusursuz değilim. Ama en azından yolda gördüğüm yaşlı insanlara yardım ediyorum. Neyse yazı iyice deneme yazısına döndü. Ama dürüst olalım, haklı değilmiyim bu konuda? Neyse okula gidemediğim için ödevleri melisaya sordum. Melisa bana ödevi söyledi. Off, çok sıkıldım yaa, hasta olarak okula gitmemek çok kötü. Neyse yarın melisaya sorarım okulda bişey oldu mu diye. Tabi yarın okula gidersem, annem doktora iki gün rapor yazın dedi yaa. Umarım iyileşirim de evde kalmama gerek kalmaz. İki gün şimdi evde hiç geçmez. Ya rabbim, bir an önce iyileşeyim de yarın okula gideyim. Şimdi bensiz neler yaşamışlardır okulda.
melisa, yorumlarda bana ne yaşadığınızı anlat yalvarırım sana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Arkadaşın Aksiyonlu Hayatı
Action"Bu notları kim yazıyor olabilir!?" Hep hayatımda aksiyon olsun istemiştim ama hayal ettiğim şey emin olun bu gülünç şaka değildi. Resmen bizimle alay ediyordu. Gereken bütün önlemleri almıştık. Her gün aramadığımız yer kalmıyordu gelecek notu bulma...