1.

21 3 5
                                    

Az érzés, amikor kettesbe vagytok, egymás karjaiba, s nem kell más csak Ő, neki csak Te.

Szép gondolat. De inkább kezdjük az elején...
- Lisa! Most kezdődött el az év, de te már elcseszted a szerelmi életed!
- Hogy mi van?!-épp, hogy átléptem az iskola kapuját, de legjobb barátnőm egy ilyen köszöntéssel fogad.
- Küldtél egy kibaszott körlevelet!-szinte már tépi a haját Cam.
- Mutasd!-veszem ki a kezéből a telefont, majd olvasom a levelet.

"Hello mindenki! Szerelmes vagyok Lucas-ba. Arról álmodtam, az ajkait csókolom. Bárcsak a karjai közt lehetnék! -Lisa"

Jézus, Mária és Szent József! Mi van?
- Mondd, hogy ezt nem te írtad!- mondja Cam.
- Mondd, hogy ezt nem kapta meg Luke!- akadtam ki. Majd miközben a folyosón megyek végig, csak furcsa pillantásokat és egy-egy elejtett félmondatot érzékelek.
"Ez az a Lisa aki az sms-t küldte!" "Tényleg szerelmes Luke-ba?"
- Hey Lil!-jajj ne...
- Luke! Szia.-próbáltam úgy tenni, mint aki semmiről nem tud.
- Beszélnünk kell.- mondta egy félmosoly kíséretében.
- Nem én írtam az sms-t!!- és egyből kiböktem.
- Akkor mégis ki?
- Biztosan Amanda...- szólalt meg Camilla, miután meglátta azt a ripacsot.
- Amanda? Tuti nem. Ő egy nagyon kedves lány.- hogy mondod?
- Lucas!!- kiáltott ide Amanda. Luke hátrafordult, de nem ment oda hozzá. Újra rám nézett, mintha várná a választ a még fel nem tett kérdésére. Tekintetét mélyen szemeimbe fúrta, nem mozdultak, mígnem medve karmok akarták kívájni húsának egy darabját a vállából. - Luckey! Hiába szólok neked?
- Megyek... még beszélünk Lil!-majd kézen fogva szegény fiút, elrángatta magával a végtelen sötétségbe, a hülye "barátnői" közé.
- Ez a gyerek tuti valami agymosáson ment keresztül... még hogy "kedves"... Amanda?- barátnőm ezt a feltételezésemet egy horkantásos nevetéssel díjazta.
- Szia Camilla!
- Mit akarsz Calum?- forgatta meg szemeit Cam.
- Szeretnéd látni az ásványi kő gyűjteményemet?- kérdezte egy kicsit izgatottan Calum.
- Hagyj békén Cal!- majd a csengő dallama minket is szólított az órára.
- Hozzám szólt! Hozzám szólt!- ment tovább Calum, örült ennek a kevésnek is. Kis cuki, fülig szerelmes Camillába, de szegény eléggé a háttérbe van ragadva.
- Most mi legyen?- tértem vissza a levélre.
- Nem tudom...- gondolkodott el Cam.
- Majd én elmondom mi legyen!- megjelent hírtelen mögöttünk maga az ördög. Majd elvette egy gyerek italát és rám borította.
- A pólóm te idióta!- akadtam ki.
- Üdv a végzős évben cica.- majd arrébb illegette magát.
- Az Isten áldaná meg 28 gyerekkel ezt a....
- Segíthetek?- hallottam meg egy ismerős férfi hangot.
- Ashton!- az iskola rosszfiúja akar nekem segíteni?
- Várj, odaadom a pólómat.- majd ezzel a lendülettel lekapta magáról.
- Ohm... köszi.- elvettem tőle, majd mentem volna be a WC-be...
- Rád adhatom én is...- próbált közelíteni, de megfékeztem.
- Megoldom egyedül is.- gyorsan átvettem, nem volt rám nagy...egyáltalán.. áhh de hogy is...
- Várj megigazítom. - nyúlt a derekamhoz, majd könnyed mozdulatokkal, a trikót felhajtotta, haspólót csinálva belőle.
- Nem tudtam, hogy másodállásban stylist is vagy.- mondtam humorosan. Erre csak megforgatta szemeit.
- Maguk meg mit csinálnak? - ajjaj itt az igazgató.-méghozzá félpucéran, Mr.Irwin? - Ash nem tudta mit mondjon, gyorsan ki kellett mentem.
- Csak leöntöttem magam üdítővel és nekem adta a trikóját.
- Akkor is vegyen fel valamit, és ahogy nézem még késnek is... irány órára! - mondta mi pedig egyből indultunk is. Kerestem a termem, de ezt megakadályozva Ash nekilökött a szekrénynek.
- Te meg mit csinálsz? - néztem rá dühösen.
- Beszélgessünk Elisabeth. - na már csak ez hiányzott.
- Fogd rövidre, mert mennék órára.- forgattam meg a szemeim.
- Neked bejön a szépfiú, mi? Ne is válaszolj.... ha szeretnél egy "rossz döntést"hozni, akkor válaszd a "rosszfiút" - kacsintott. Épp szóra nyitottam a szám, mikor Luke jött ki a fiúmosdóból
- Ti meg mit csináltok? - jött oda és szedte le rólam Ash-t.
- Mit akarsz Hemmings? Nem órán lenne a helyed? - próbálta elküldeni.
- Neked meg nem dutyiban kéne ülnöd? - vágott vissza.
- Olyat teszek mindjárt, ami miatt tényleg ott kéne legyek... - ment egyre közelebb.
- Oké srácok! Elég. Luke menj órára... el tudom intézni ezt - mutattam Ashtonra. - egyedül is.
- Hallottad a hölgyet. - vigyorgott önelégülten. Luke még szemezett egy ideig Ash-el, nem nagyon akart itt hagyni vele, de végül beadta derekát és távozott. Olyan furán nézett rám... mintha féltene...
- Van egy tervem... ha még mindig az "Puhapöcs" kell, tegyük féltékennyé.
-Neked ez miért jó? - tettem kezeim keresztbe... tuti van valami hátsószándéka.
- Engem kimentettél a dili elől, akkor most én segítek neked. Meg hát... lehet élvezném csókolgatni az ajkaidat - nézett rám pimaszul - Na gyere... - megfogta a kezem és berángatott órára....

A) Belemenjen a játékba Ashtonnal.
B) Ne menjen bele a játékba.

Tehát itt rajtatok áll(vagy bukik), hogy a sztori, hogy folytatódik. Minden egyes rész végén lesz ilyen... lehet az egész sztorit megváltoztatja egy-egy válasz. Csak okosan😏😌

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 30, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Lehet rosszabb is...Onde histórias criam vida. Descubra agora