Capitolul 6

38 0 0
                                    

      -=(Dorian Popa P.O.V.)=-

        Hatz Johnule de ce sunt legat? Poate iar m-au prins fanele... doar le-am zis ca mie imi place sa fiu legat doar in pat, de ce nu au inteles inca? Hatz! Ce nervos sunt!

        -Dorian, de ce l.ai ajutat pe Cristi? Zice o voce hatzuioasa din celălalt colt al camerei.
        -Nu stiu John am vrut doar sa ajung la hatz! Sa moara Jaxana! Zic eu repede, panicat.
         -Mai lasa vrajeala! Stiu ca ai vrut sa imi faci rau!
         -Frate, nici nu stiu cine esti.
         -Esti... esti prost...
         -Mersi!
    Personajul misterios dispare iar eu raman singur. Ma plictisesc. Macar daca aveam o camera sa fac un vlog... ar fi fost momentul perfect pentru un extro...

          -Brother Dorian! Striga dintr-o data o voce noua care tocmai a dat buzna in camera, rupand usa, am simtit ca ai probleme si nu m-am putut abtine sa vin sa te salvez!
           -Bine, dar cine esti?
           -Sunt Vali, fratele tau de muschi.
           -Aaaa, da John, imi aduc aminte acum. Zic eu neaducandu-mi aminte.
           -Hai, hai sa plecam de aici!
           -Dar stai, mai sunt si ceilalti doi.
     

     -=(Cristi P.O.V.)=-

       Ma trezesc intr-o camera intunecata, jaluzelele trase, lumina stinsa. Aici m-a lasat Selly dupa ce m.a prins cu gangul lui la benzinarie.

     -Neata s-a trezit dulceata! Tipa un baiat dintr-o data si aprinde lumina, dar cand vad cine e se duce toata frica. Era Pain. Ce poate sa imi faca Pain? Mai stiti scena din 'sos' in care extinctorul il cara pe el? Sa fim seriosi acum...
      -Neata dulceata acum te-ai trezit? Nu e cam devreme?
       -Nu iti bate joc de mine ca ai sa vezi tu! sse plange baiatul de un metru si un snitzel.
       -Daca nu ce? Ma spui lui mami?
       -Esti naspaaa!
       -Da-mi drumul si nu o sa mai fiu naspa.
       -Ok!
     A fost foarte usor sa il fraieresc pe Pain, a fost ca si cum i-as fi luat unui copil acadelele
       -HEI Da-mi acadelele inapooi!
     Ups.

-=(Dorian Popa P.O.V.)=-

    Vali este un barbat bine facut...mi-am dat seama de asta in timp ce rupea clante la usa si omora copii de 9 ani care pazeau fortareata 5Gang. Muschii lui se contractau si se relaxau într-un ritm relaxant care ma facea sa imi doresc ca tricoul lui sa aiba decolteul mai adanc... oh brother Vali ce imi faci...
   Cum pasim afara din fortăreață de copii de 9 ani care tipa sa ne dam click dreapta delet daten morti mati nu stam la discuți ne indreptam catre pădurea care o inconjura. Ma intreb unde sunt renumitii 5Gang.
    -Ok cred ca suntem in siguranta acum. Spune Vali ramas fara rasuflare dupa lupta sa eroică.
    -Da ai dreptate. Esti in regula? Te-ai rănit? Intreb eu îngrijorat.
    -Da brother Dorian, sunt bine!
    -De ce esti suparat?..
    -Pentru ca....Pentru ca te plac Dorian! De cand am facut primul video despre tine nu ma pot gândi la altcineva! Tu esti singurul pentru mine! Tipa inflacarat bunaciunea.
    -Si eu simt la fel Vali... poate nu te-am recunoscut de la inceput dar cu timpul mi-am amintit de tine...ma captivezi complet...
  Dupa ce termin de vorbit ma apropii de el si iI iau capul intre palme si incep sa il sărut incet si dulce. Buzele mele se simt ca la ele acasa peste ale lui, si imi dau seama ca si el simte la fel. Din inocentul sarut, menit ca o declarație a iubirii noastre, am ajuns la unul animalic, alimentat de dorinta noastra de a ne avea complet. Inainte sa pot sa ii dau bluza jos, se aude o voce din boscheti.
     -Daca continuati veti avea nevoie de astea!
    Dintr-o data suntem legati cu un snur din prezervative si pusi in fata cu persoana care a vorbit. Diana Condurache.
      -Ce vrei Diana?! De ce pui piedică acestei iubiri tinere??!! Intreaba Vali iritat.
      -Pentru eu si Alvi trebuie sa fim cel mai trendy cuplu de pe youtube! Nu va pot lasa sa fiti mai populari decat mine, pardon noi!
      -Diana...sa fim sinceri...zic cuvantul si zbori imediat, zic eu increzator, lasa-ne sa plecam si poate nu il zic.
       -Nu ai indrazni!
       -O ba da... H-
       -Nu!Nu continua!
       -Â-
       -Bine gata! Va dau drumul dar te rog nu termina cuvântul acela!
     Fata ne dezleaga din închisoarea de prezervative si ne lasa sa plecam, dar eu aveam alte planuri.
       -Mersi Diana mersi, esti o fata buna. A da, am uitat ceva. HATZ. tip eu cat de tare pot.
     Brusc, Diana incepe sa tipe si sa arda asa ca termin treaba ca sa scapam de ea pentru tot deauna
       -HATZ HATZ HATZ GHIONULE CIOCANIM SPRR CIOCANESTI!
     Diana se stinge cu un tipat ascutit si in locul ei apare o cutie de prezervative durex.
        -Dorian...nu stiam ca poti face asa ceva...
        -Da pai HATZ-ul meu are puterea de a da foc membrilor 5Gang... nu e mare treaba...Ce vrei sa facem acum?
        -Pai...ne-a lasat Diana o idee... zice baiatul si se uita la cutia de pe jos
     Il iau pe Vali de ceafa si imi zdrobesc buzele de ale lui, noi doi urmand sa facem dragoste peste ramasitele Dianei.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 07, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

IntunericulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum