ÚVOD

799 23 3
                                    

Vánoce, Vánoce přicházejí...
A s nimi i nešťastný Severus. A z jakého důvodu je tento doslova velkolepý muž nešťastný? To se, milí čtenáři, dozvíte v následující drabble výzvě. 

Chtěla bych poděkovat Verunce a Mary, že mne tak nějak krásně přivedly k nápadu se výzvy zúčastnit. Prosím omluvte mé chyby, jsem opravdový a nefalšovaný začátečník. 
Výzev v životě bylo mnoho, ale tato je ojedinělá a já doufám, že si ji s Vámi patřičně užiji. 
Výzva patří do světa HP. Světa, kde můžete úplně všechno. Můžete kouzlit, létat a pustit fantazii tak daleko, jak jen chcete. 
I přesto, že se blíží Vánoce, nebudeme zpívat koledy, ani nebude odkapávat vosk ze svíček. Každý den dostanete možnost otevřít jednu pomyslnou čokoládičku v adventním kalendáři. Necháte ji rozpustit na jazyku a vrhnete se vstříc dobrodružství. Dvacet čtyři kouzelných okýnek. Otevřete okno dokořán, zhluboka se nadechněte a nezapomeňte, že ta nejdůležitější podstata světa je LÁSKA.

Tady je 24 zadaných (důmyslně) slov pro výzvu:

1. Bonboniéra
2. Dárek
3. Narozeniny
4. Kytka
5. Vůně
6. Obchod
7. Fronta
8. Banány
9. Bedna
10. Whisky
11. Opilost
12. Rovnováha
13. Misky
14. Jídlo
15. Sprcha
16. Postel
17. Peřina
18. Pírko
19. Alergie
20. Jaro
21. Mláďata
22. Vajíčko
23. Snídaně
24. Chleba

Adventní kalendář je kolektivní dílo – na výše uvedená slova narazíte v kalendáři milé Wertscha, vždy usměvavé crazy maris, ještě pro mne neznámé Puellainrotis a memeemi5.

Přeji Vám všem klidný a pohodový předvánoční čas. Co nejméně stresu a úchvatné nápady na dárky.


Adventní kalendář - Hořící kometaKde žijí příběhy. Začni objevovat