V

496 20 1
                                    

*next day*

Budim se oko 9 i odlazim do kupatila, obavila sam ličnu higijenu i krenula ka kuhinji kada me je zaustavio Jimin:

J:Y/N, oko 9 budi u dvorištu. Moramo da pričamo.

Nakon toga je samo otišao u svoju sobu i jako zalupio vratima. O čemu treba da pričamo? Vreme sam provela sređujući nešto po kući i spremajući nam hranu. Pogledala sam i videla da je 09:10. Ups, kasnim.
Otišla sam i videla da Jimin sedi kod bazena gde du mu samo noge potopljene i gleda u zvezde. Dolšla sam i sela pored njega.

J:Kasniš.
Y/n:Izvini malo sam se zadr-
J:Nisam te pitao za razlog.

Ugh, kako me nervira kad je ovakav. Stalno menja raspoloženja, kao da je u pms-u. Ćutala sam i gledala u zvezde.

J:Unajmio sam detektiva. On će vršiti istragu o tvom ocu.
Y/n:Misliš da će nam pomoći?
J:Nemamo šta da izgubimo...

Ćutali smo tako par minuta, slušala sam vodu koju je blagi vetar pomerao. Bilo je malo hladno. Ubrzo sam osetila nešto na mojim ramenima. Pogledala sam i videla da mi je Jimin dao svoju jaknu.

J:Prehladićeš se.
Y/n: Pa i ti ćeš ako meni daš jaknu.
J:Ne brini za mene.
Y/n:Pih, ko je rekao da brinem?

Osmehnuo se i gledao u zvezde.

J:Zar nisu prelepe?
Y/n:Jesu...jako volim zvezde.
J:Isto, opuštaju me.

Tako smo vodili razgovor o mnogim stvarima, teme su se nadovezivale jedne za drugom. Upalila sam telefon i videla da je skoro 1 ujutru. Trebalo bi da spavam.

Y/n: Trebalo bi da spavam, skoro je 1 ujutrju.
J:Već? Imam osećaj kao da je tek 10.
Y/n: Isto, ali kasno je.
J:Hvala ti.
Y/n: Za šta?
J:Što si mi pravila društvo, ipak nisi tako loša osoba.
Y/n: Nema na čemu. I hvala.

Gledao mi je pravo u oči. Mesečina mu je osvetlela lepo lice. Izgleda prelepo. Pogledao mi je u usne i ugrizao svoju. Polako mi se približavao.....















*RING RING*
Moj glupavi telefon. Jimin se odmakao i protresao glavu kao da sebi govori da se sabere. Zamalo da se poljubimo.....Ma! Šta ja to pričam. On se meni ne sviđa, ovde sam da uništim svog oca a ne da se ljubim sa Jiminom. Saberi se Y/n, kasno je i emocije ti se mešaju.

Y/n: Um, ja ću otići da spavam. Um, laku noć.

Ustala sam a Jimin mi je ruku povukao dole što me je nateralo opet da sednem.

J: Sećaš li se našeg ugovora?
Y/n: Da? Šta sa njim?
J: Tu smo pisali pravila i dogovorili se da ćemo ih poštovati.
Y/n: Da, i?
J: Obećaj mi da se nećeš ljutiti.
Y/n: Molim? Na šta misliš?
J: Moram da prekršim jedno pravilo..
Y/n: Zašto žel-

Poljubio me je. Njegove mekane, pune usne su bile ma mojim. Uzvratila sam mu, mozak mi kaže da prestanem ali srce mi kaže da nastavim. Njegova ruka mi je bila na obrazu dok mu je druga bila na mom struku. Odmakli smo se i pogledali. Osmehnuo se.

J:Nadam se da se ne ljutiš. Ali nisam mogao da izdržim..
Y/n: Oprostila sam ti samo zato što mi se poljubac svideo...

Ušli smo u kuću i krenula sam da ulazim u sobu kada mi je dobacio:

J: Možeš preći kod mene ako hoćeš, ne želim da spavaš baš sama.
Y/n: Naravno!










_______________________________________
Ovaj deo je malo kraći ali stvarno se trudim da što više pišem....
Nadam se da će uskoro biti nastavak! ♡♡♡♡♡

|Fate| Sudbina| Park JiminWhere stories live. Discover now