U sred noći me budi lupanje na vratima, bacam pogled na sat i vidim da je 3:17 ujutru.
Ko bi to mogao da bude ovako kasno?
Odlazim polako do vrata, lupanje se nastavlja. Provirila sam kroz špijunku ali kao da je ta osoba stavila prst i ne mogu ništa da vidim.Ja:Koje?
Tišina. Niko nije odgovorio.
Ja: Ako ne odgovoriš neću otvoriti vrata.
Xx: Y/n molim te otvori...Pa ja sam čula ranije ovaj glas? Ali gde?
Otvorila sam vrata i videla visokog muškarca u crnom, isti onaj koji me je pratio. Krenula sam da zatvaram vrata ali me je njegova noga sprečila uhvatio me je za ruku i jako udario.
Ostalog se ne sećam. Videla sam samo crno pred očima...*nakon par sati*
Budim se sa velikim bolom u glavi i trljam oči nadajući se da je sve ono bio samo san. Hm? Gde sam ja? Nalazim se u svojoj staroj sobi. Razmišljajući kako sam dospela ovde, čula sam otvaranje vrata i videla istog muškarca od sinoć.
Ja: J-jin? Ti si me doveo ovde?
Jin je pomoćnik mog tate. Sluša sve što mu moj tata naredi i dosadan je. Nikada nije bio na mojoj strani.
Klimnuo je glavom.Jin: Tvoj otac te čeka dole u njegovoj radnoj sobi.
Ja: Neću da ga vidim. Odvedi me kući.
Jin: Saslušaj ga i slobodna si.Uhvatio me je za ruku i bukvalno dovukao do njegove radne sobe. Ulazim u sobu i ništa se nije promenilo. I dalje se na desnoj strani nalazi ogromni porodični portet gde smo zapravo izgledali srećno...
Pogled mi skreće na čoveka koji sedi u svojoj stolici.Xx:Kćeri moja, sedi. Imamo da porazgovaramo.
Besno sam sela i molila boga da se ovo što pre završi.
Ja:Šta hoćeš? Požuri i ovako već kasnim na posao.
Xx: Mislim da ti tvoj posao više neće trebati.
Ja: K-kako to misliš?Sad se već plašim. Moj tata je veoma moćan čovek zato što je Mafia.
Xx: Sećaš se možda ugovora koji si potpisala pre 2 godine?
Klimnula sam glavom.
Xx: Pa vidiš, u tom ugovoru piše da te ja posedujem do tvoje 21. godine života. Odnosno mogu da radim sa tobom šta hoću.
Ja: Šta?! Rekao si da je to neka glupost koju i mama i ja moramo da potpišemo? Nisi rekao da nas poseduješ?!
Xx: Pa vidiš dušo tako se radi biznis, ti mi trebaš. Zato si i ovde.
Ja: Zar je tebi porodica biznis? Ne želim da učestvujem!
Xx: Moraš, zato što ako sad odeš kroz ta vrata život će ti biti pakao. Toliko će ti biti loše da poželiš da ne živiš više.
A sad. Trebaš mi da bih ostvario dobar odnos sa drugom Mafiom.
Ja:Kako ti ja u tome mogu pomoći?
Xx: Vlasnik je mlad čovek. I treba mu žena. A ti i on ste slučnoh godina, slobodni i mladi.
Ja: Hoćeš da me prisiliš na brak? Sa osobom koju ne znam? Zašto?! Da bi imao dobar odnos da njim?! Pa nisam ti ja igračka koju možeš tek tako da prodaš!
Xx: Zato te posedujem do 21. godine. Kada kupim firmu i sve stvari od tog malog šefa možeš da odeš i od njega i od mene.Suze sam pokušavala da zadržim. Nikada nije brinuo za mene, uvek me je koristio kao igračku.
Ja: Gde je mama? Hoću sa njom da pričam o ovome.
Mama je za razliku od njega razumnija žena. Možda bi ga ona sprečila, on nju jako voli...
Xx: Nije tu. Napustila me je zbog drugog muškarca čak iako mogu da joj pružim bolji život. Kurva, glupava!
Sad je besan. Osoba koju stvarno voli i za koju stvarno brine je moja majka. Za to da je mama imala ljubavnika sam znala, ali da bi nas napustila zbog njega nisam imala pojma da će to uraditi.
Xx: Jin će te odvesti kući da se spremiš i spakuješ. Ovde ćeš ostati i onda već sutra možeš da upoznaš svog muža.
*pakovanje*
Jin je napolju i čeka me. Polako se pakujem i pričam sa Wendy kako je moj otac govno od čoveka.
W: Čuvaj se i svaki dan da mi se javljaš, nemoj da brinem. I volim te Y/n
Ja: Hoću. I ja tebe Wendy.Prekinule smo razgovor i dala sam Jinu svoje stvari da ih stavi u kola. Od jednom je do nas stao crni auto.
Prozor se spustio i videla sam Jimina. Šta on radi ovde?J: Ne radiš danas? Čekao sam 3 sata zbog jedne kafe.
Ja: Više ne radim tamo.
J: Zašto?
Ja: Izgleda da se selim.
Jin: Gospođice trebalo bi da krenemo.I tako sam noć provela plakajući zato što mi je život usran.
Sutradan sam bila malo otečena ali kao da me je briga. Moj život je i onako uništen.
Obukla sam haljinu koju mi je sobarica dala. "Poklon od tate". Pih, zapalila bih je da mogu.Haljina je lepa ali bih je ipak zapalila.
Sišla sam dole i sela za veliki sto gde smo trebali da doručkujemo i upoznam svog "dragog".Xx: Izgledaš divno.
Ja: Ne obraćaj mi se. Od danas te zvanično više ne smatram tatom.Sela sam kao i on. Čula sam otvaranje velikih vrata i čula korake. Prišli smo kako bi se pozdravili i upoznali sa mojim budućim mužem.
Glavu sam sve vreme dole držala.Xx: Dobar dan!
Xx1: Dobar dan gospodine, ja samPark Jimin.
_______________________________________
Nastavak uskoro♡♡♡♡
VOCÊ ESTÁ LENDO
|Fate| Sudbina| Park Jimin
RomanceNakon svađe sa roditeljima i nakon što je pobegla od kuće, Y/N odlazi od kuće u nadi da će naći novi i bolji život. Nalazi posao u malom kafiću, nakon posla omogućila je sebi bezbedan život sve dok nije upoznala Park Jimina.