Probudila sam se malo kasnije nego inače. Ahh nisam se nikada ovako dobro naspavala. Ustala sam sva raščupana i krenula prema kupatilu.
Au! Nalazim se na kraju hodnika i sve što vidim oko sebe su vrata. Ne znam čak ni gde je Jiminova soba. Išla sam redom i otvarala jedna po jedna vrata. Samo neke dosadne polu-prazne sobe. Došla sam do sredine hodnika i otvorila vrata.
Jimin se tuširao, skroz go, dok su mu kapljice vode padale niz telo. O NE!Jimin: PSIHOPATO MARŠ NAPOLJE!
Počeo je da se dere na mene i da pokriva svoje telo dok sam ja pokušavala da zatvorim oči i izađem.
Naslonila sam se na vrata i udarala po glavi. Ahh glupačo! Zar ovako jutro treba da ti počne?!Y/N: IZVINI NISAM HTELA
J:Jel ti kucaš nekad?
Y/N: Nisam ništa videla majke mi!Nakon toga vrata su se otvorila i Jimin je stajao ispred mene, umotan u peškir. Mogla sam videti njegove pločice ali sam pokušavala da ne gledam u njih.
J:Nisi ništa videla? Nemoj da lažeš.
Y/N: Dobro! Videla sam ga pa šta?
J:SLEDEĆI PUT KUCAJ!
Y/N: DA SI MI POKAZAO RANIJE GDE JE KUPATILO OVO SE NE BI DESILO!
Xx: Stvarno izgledate kao bračni parČuo se u pozadini muški glas koji to rekao kroz smeh. Pogledala sam sa strane i videla osobu braon kose i braon očiju.
J: Suho? Šta radiš ovde?
Suho: Došao sam da vidim svog rođaka koji se očigledno dere na moju snajku?Pocrvenela sam, ovo je izuzetno lep mladić. Okej ali sada me je stvarno sramota.
J: Nije mi to žena, ona samo radi ovde.
Rekao je hladnim tonom a ja sam prevrnula očima.
S:Znam sve Jimine, za tvoj dogovor sa njenim tatom. A sada mogu li da upoznam damu.
Uzeo mi je ruku i poljubio je kao pravi gospodin. Obrazi su mi goreli.
Y/N: Um da, j-ja sam Y/N.
S: Y/N, kako lepo ime za lepu devojku. Ja sam Suho.
J: Povraća mi se. Sve jedno, zašto si ovde?
S: Da se zajedno rešimo njenog tate. Taj čovek je zlo.
Klimnula sam glavom kao potvrdni znak. Znam da jeste, toliko je patnje i bola zadao nekim porodicama samo zbog novca.J: Dobro onda, imaš li plan?
S: Ne još, ali uskoro ću ga imati. Zato sam i došao. Imaš njegovo najveće blago kod sebe.Oboje su me pogledali. Ja? Njegovo najveće blago? Pih, pa taj čovek me mrzi.
Počela sam se smejati kao debil na sav glas.Y/n: On mene? Da voli? I ja sam mu najveće blago?! PHAHAHAHA!
S: Da! To što se ponaša ovako ne mora da znači da te me voli. Veruj mi. Znam da te voli. Proučavam ga već godinama.Ovaj lik mi izgleda kao veći psihopata os mog tate.
J: Previše informacija za jedno jutro.
Y/n idi sredi se zar te nije sramota tako da izgledaš?Pogledao me je od glave do pete. Moja čupava kosa, polu zatvorene oči, velika bela majica i sivi šorc plus! Dve različite čarape pošto verujem da mi to donosi sreću. Hm, trebam se sreditu.
Y/n: Da, evo odmah.
S: Slatko..Rekao je to jedva čujnim tonom ali ipak sam ga čula. Jimin je prevrnuo očima i krenuo je da silazi dole kao i Suho za njim.
Otišla sam u kupatilo i upalila hladan tuš. Prala sam kosu i uživala po prvi put. Svako jutro mi ke izgledalo isto ali ovo je drugačije, lepše drugačije.Čula sam kucanje nakon par minuta.
J: Jel si živa?
Y/n: Ne mogu se ni okupati na miru zbog tebe...Ugasila sam vodu i umotala se u peškir. Izašla sam iz kupatila i videla ga kako stoji ispred.
Y/n: Molim?
J: N-nemoj se tako dugo tuširati, i nemoj da ideš tako gola po kući.
Y/n: Nisam go-.
J: Nemoj dok je Suho ovde da ideš tako!
Y/n: Zašto?Prekinuo nas je Suho.
S: Čuo sam svoje ime? Oho, zdravo Y/n, izgledaš veoma lepo.
Sad mi je već neprijatno. Brzim hodom sam otišla do svoje sobe i obukla se tamo. Nosila sam:
Sišla sam dole dok su njih dvojica pravili plan kako bi uništili mog tatu...
J: Y/n, koja je stvar koju tvoj otac više voli od tebe?
Y/n: Lako, novac, novac i još novca.
S: Znači platimo mu da sam sebe uništi?
J: Da li znaš koliko to glupo zvuči?
Y/n: Moj otac gaji veliku ljubav prema oružijem, puške pištolji, noževi...
J: Okej, to pomaže....Pričali smo još tako malo i ostatak dana smo proveli u kući. Kasnije smo pojeli večeru i svako je otišao u svoju sobu. I dalje ne znam gde je Jiminova soba...
U toku noći sam spavala veoma mirno kada me je probudilo neko šuškanje. Otvorila sam polako oči i u mraku videla mušku figuru. Nisam znala ko je ali sam probala da zavrišti. Ta osoba mi je stavila ruku preko usta i sela bukvalno na mene.
Xx:Šššššš tiho....
Jako poznat glas. Ubrzano sam disala i bila sam jako uplašena! Oči su mi se polako zatvarale kada sam čula jak udarac.
Ta osoba je pala sa mene i videla sam Jimin koji drži palicu u rukama. Ja sam dotrčala do njega u zagrlila ga. Suze su mi same išle.J: Šššš sve je u redu sada.. ja sam tu.
Upalio je svetlo i tu se nalazio Suho. Krv mu je išla i oko njegove glave se brzo stvorio ogroman lokvanj krvi. Mrtav je.
Jimin je prišao da mu izmeri puls i shvatio je da ga je ubio.J:Okej, idemo da ga zakopamo.
Gledala sam ga u šoku, sva uplakana.
Y/n: M-molim? U-ubio si ga...
J: Nemamo puno vremena. Požuri i pomozi mi.Uzeo je moju posteljinu i umotao ga unutra. Suho je bio veoma težak pa smo ga jedva nosili. Spustili smo se u Jiminovo dvorište.
J: Čekaj ovde, sad ću doći.
Nakon par minuta došao je sa velikim autom. Otvoroo je gepek i stavio telo unutra.
J: Ti možeš da se okupaš i legneš da spavaš, ja ću se brzo vratiti.
Odmakla sam glavom.
Y/n: Ne, idem sam tobom. Zajedno smo u ovome, zar ne?
Nasmejao mi se i klimnuo glavom.
_______________________________________
Nastavak sledeće nedelje!♡♡♡
Pogledajte i moje ostale priče! Vidimo se ♡♡♡
VOCÊ ESTÁ LENDO
|Fate| Sudbina| Park Jimin
RomanceNakon svađe sa roditeljima i nakon što je pobegla od kuće, Y/N odlazi od kuće u nadi da će naći novi i bolji život. Nalazi posao u malom kafiću, nakon posla omogućila je sebi bezbedan život sve dok nije upoznala Park Jimina.