ve işten çıktım yola koyuldum ve o karşılaştığımız yola gittim yine ve beklemeye başladım aradan 1 2 saat geçti ve o geldi ve bütün gücümü topladım kızın yanına gidiyordumki kızın nışanlısı yanına geldi ona yaklaşmadan kafamı çevirip evime gittim moralim çok bozulmuştu o an onun nişanlısını görmek beni resmen yıktı sanki herşey bana ters bu hayat mutluluk yaşamamı istemiyor gülmemi istemiyor sanki yatağıma uzandım ve bir süre ağladım sonra gözümü kapatıp uyudum sabah uyandım sanki hiç birşey olmamış gibi devam ettim hayatıma işe giderkene yaşlı bir teyzenin bana baktığnı gördüm ama durmadan işime gitmeye devam ettim akşam eve giderkene yine o yaşlı teyzeyi gördüm yine bana bakıyordu sanki biri ismime seslendi arkama baktım kimse yok sağamı soluma baktım yok ama o an şunu fark ettim bana bakan teyzede yoktu şaşkın şaşkın eve doğru yürüdüm ve düşündüm acaba bu teyze niye bana oyle baktı neyse dedim eve geçtim ve yemek yedim bir süre oyle takıldım yanlızlığımla ondan sonra yattım bir duş aldım ve evden çıktım evimin karşındaki kaldırımda oturan o teyzeyi gördüm ve yanına gittim ona sordum niye bana bakıyorsun teyze dedim ses vermedi yine seslendim kafasını çevirdi şaşırdım biraz bana bakıyor ve ben ona niye bakıyorsun dediğimde ses vermeden kafasını çeviriyor teyzeye ben gidiyorum teyze dedim bir şeye ihtiyacın varsa soyle lütfen dedim ve bana birşey soyledi anlamadım dedimki teyze bida tekrarlarmısın tekrarlamadı kalktı ayağa ve yürüdü ne soyledi acaba neyse işe çok geç kaldım patron kızcak bana hızlı adımlarla işe gittim akşama kadar insanların ağız kokusu çekmekten bitkin düştüm yorgunluğum başıma vurmuştu işten çıktım eve gidicem bi baktımki o teyze karşımda bana bakıyor en sonunda sinirlendim biraz gerçi birazda korktum ama o sinirle teyzenin yanına gittim ve dedimki....