59

1.1K 19 1
                                    

Twoja mam jest dziennikarką i dziś jej szef dał jej za zadanie aby przeprowadziła wywiad z 1D. Oczywiście prosiłaś mamę aby cię ze sobą. Cudem udało Ci się ją wybłagać. Kiedy jesteście już na miejscu a twoja mam już jest w połowie przeprowadzania wywiadu zauważasz że Harry bacznie ci się przygląda.

Twoja mama:  Harry

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Twoja mama:  Harry.  Harry? Harry przepraszam że przeszkadzam ci ale wywiad jeszcze się nie skończył.

Twoja mama zauważyła że Harry patrzy się na ciebie.

Twoja mama:   Harry jeżeli nie przestaniesz ignorować moich pytań moja córka wyjdzie z tego pomieszczenia i pojedzie prosto do domu. Ale jeżeli będziesz odpowiadać na wszystkie pytania zgodzę się jeżeli będziecie oboje chcieli się spotkać i porozmawiać a teraz WYBIERAJ.

Harry:  Em tak więc proszę zadawaj pytania. Ale jeszcze na chwilę ci przerwę jak ma na imię twoja córka?

Twoja mam:  Niech sama ci to powie.

Harry:  Więc jak ci na imię?

Ty:  T.I.

Harry:   Piękne imię dla pięknej dziewczyny.

Poczułaś że twoje policzki pieką przez co spuściłaś głowę.

Po wywiadzie miałaś już wychodzić z budynku kiedy ktoś złapał cię za rękę to był Harry.

Harry:  Twoja mam obiecała mi że jeżeli będę odpowiadać na pytania pozwoli mi się z tobą spotkać.

Twoja mama:   Tak obiecałam więc ić cię zanim się rozmyślę tylko Harry ldwieź ją puźniej do domu. Bawcie sie dobrze ale nie za dobrze bo nie chcę być jeszcze babcią.

Ty:  Mamo my idziemy tylko porozmawiać a nie robić to co robią dorośli.

Pożegnałaś się z mamą i poszłaś z Hazzą na spotkanko.

¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯

Nudzi mi się więc nadrobie brak rozdziałów            _                         😁😁😁😁😁

Imagify ||H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz