Jesteś na koncercie Harry'ego z twoim przyjacielem gejem ( nie pytajcie XD). Nagle twój przyjaciel wyrywa ci telefon i rzuca go na scenę Harry zauważając go podchodzi i bierze go do ręki i pokazuje fanom.
Harry: A co my tu mamy - mówi a fani piszczą za to ty patrzysz z mordem w oczach na przyjaciela. - Do tego jest odblokowany. A więc kogo to telefon?
I.T.P.G: To jest jej telefon! - pokazuje na ciebie.
Harry: To ona go tutaj rzuciła?
I.T.P.G: Nie to ja to zrobiłem... A i ona ma na imię T.I.!
Harry: No więc T.I zadzwonimy do twojej mamy. - wybiera numer do twojej mamy lecz odebrał twój tata
Harry:
Harry: Halo ty jesteś mamą T.I?Twój Tata: Nie tak się składa że jestem jej ojcem a jeśli ty zrobiłeś coś mojej księżniczce to jak cię znajdę to nie ręczę za siebie.
Harry: Nie! Ja jej nic nie zrobiłem tylko jej przyjaciel rzucił jej telefon na scenę i zadzwoniłem. To ja nie będę już przeszkadzał proszę pozdrowić żonę.
Mówi i rozłącza się ( nie mam pojęcia czy to dobrze napisałam) i wpisuje coś na telefonie potem odrzuca go do ciebie kiedy go łapiesz widzisz rząd cyfr kiedy klikasz zieloną słuchawkę i czekasz co się stanie na scenę wchodzi jeden z ochroniarzy i podaje Harryemu jego telefon po chwili widzisz że patrzy na ciebie i się uśmiecha a ty już wież że właśnie dostałaś numer o samego Harry'ego Stylesa.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Nie wiem czy to prawda ale mój tata podobno słyszał że w wiadomościach że Harry ma odwołać koncert w Krakowie z powodu Korona Wirusa. Ale mam nadzieję że mój tata robił sobie tylko że mnie żarty. Więc na razie nie mamy co się przejmować chyba .
No ale łapcie tu rozdział no bo wszyscy wiedzą że Natalia zamiast się uczyć woli porobić coś aby tego nie robić. Hihi
ℒℴѵℯ
CZYTASZ
Imagify ||H.S
Fanfiction‼️‼️‼️‼️‼️ CRINGE ALERT ‼️‼️‼️‼️‼️ Opowieść ta zawiera dużo, a nawet powiedziała bym że masę żenujących scen. Więc czytasz na własną odpowiedzialność. <3 #3 ty 24/12/2019 #2 ty 28/12/2019 #6 ty 29/12/2019 #4 ty 13/02/2020