1. Hah! kl?

129 8 2
                                    

Masuk first chap nih memang tak cantik sikit tapi insya allah second chap akn okay .

Yang benar,
Quinn

————————————————————————
Author POV

" Qisha!! Ooo Qisha!! Cepatlh turun, kesian Haris tunggu kamu nihh ." Jerit Puan Angeline kepada cucu nya .

" ye Ninda kejap jeeee dh nak siap nihh sikit jee lagii, okay donee !" Qisha menyahut sambil membetulkn pin di rambut nya .

Qisha terus menggapai beg tangan di atas katil,dia hanya mengenakan t- shirt hitam berlengan panjang dan seluar skinny jeans biru .

selepas puas membelek dirinya, dia berlari anak menurun tangga .

" apa yg lama sangat tuh ." Tanya Puan Angeline .

" Hehehe sorry lah tadi tk jumpa sepit rambut ." Qisha menjawap dengan alasan .

" ish kamu nih, tuh pergilah kesian Haris tunggu tuh !" Puan Angeline berkata sambil mencubit bahu cucu nya itu  .

" yelah Ninda, Qisha nk gerak nih bye
assalamualaikum ." Kata Qisha .

" Waalaikumusalam ." Puan Angeline menjawap sambil melambai .

++++++
Qisha POV

AKU masuk kedalam kereta milik Haris, dari riak wajahnya jelas menunjukkan yg dia sudah lama menunggu aku dan kebosan .

" oi kau pakai baju ke jahit baju hah? Lama bebenor aku tunggu kau ." Haris bertanya dengan nada bengang .

" sorry lah, takyah buat muka nak beranak, hodoh ngok, HAHA, kay tak gurau-gurau ." Aku membalas dengan gurauan kasar .

" kang ada yg kena campak keluar kereta kang ." Dia memandang aku dengan pandangan singa kelaparan .

" hehe ampun ampun eh dah lh nanti tk bergerak lak kita, wahai driver cepat jalan !" Aku cuba mengubah topik agar tidah di 'bunuh' dengan singa ni .

" eh ngok, kau ingat aku driver kau ke pendek ?" Dia masih dengan pandangan tajam nya .

" hehe ha'a ." Haris menggeleng kepala nya mendengar jawapan ku .

++++++

MALL tempat yg kami tuju . Aihh ramainya oranggg aduhh .

" terima kasih dekat kau, aku stuck kt dalam mall nih semata-mata nk teman kau ." Haris memandang audrey dengan muka menyampah .

'hek eleh tk ihklas langsung .' Audrey berkata di dalam hati .

" kau sendiri yg cakap kau tk kisah, nih dh sampai, merungut lak apa la ." Audrey membuat mula jengkel sambil memandang haris  .

" haihhh yelah cik Audrey Al'Qisha anda menang..... untung lah, kauu jee kawan aku kalau tk, takde nya aku bazir kan waktu cuti aku semata-mata nk teman kau ." Haris dengan muka redha 'surrender' .

++++++

KAMI memasuki kedai buku 'popular' aku terus meluru ke seksyen novel dengan pantas, Haris yg melihat kelakuan aku seperti budak yg mengejar motor ice cream hanya mampu menggeleng kepala .

" eh budak nih, tk lari lah buku tuh Qisha !" uishh dalam kedai buku werh, dia menjerit .
" alah aku tau lah !"
Eh? kau pon sama Qisha, kutuk orang diri sendiri pon buat jugak ish ish ish . Casher yg melihat gelagat kami hanya mampu geleng kepala je hahaha nasib la .

" kau bukan nk cari buku rujukan ke? Yg kau pergi seksyen novel nih dh kenapa ?"
" hehehe biarlah aku belek-belek novel nih dulu, mana tau ada novel yg aku tk baca lagi haa ."
" ada ke novel yg kau tk baca Qisha? tk silap aku ada orang tuh pernah beli satu rak buku novel sampai balik rumah Ninda mengamuk, hmm agak nye sape lah tuhhh ." Seolah-olah mengejek cara percakapan Haris,

Wait, Mr. Bad Boy Minat Aku?Where stories live. Discover now