Qisha POV
Seminggu berlalu selepas kejadian itu, aku dijaga bak tuan puteri dan sesungguhnya ia agak merimaskan .
" morning ocean girl ." Asher menyapa ku .
" morning, Ash . Mana Gev dengan Ayden? Bukan selalu diorang berkepit dengan awak ke ?" Tanyaku kepada dia .
'Yela kalau tak mesti berkepit je .'
" kau ingat aku gay ?" Tanya nya dengan muka kosong .
As always beku .
" erm.. tak bukan maksud saya macamtu cuma kan awak selalu dengan diorang tuh yang.... saya tanya ." Jawapku agak gelabah .
" chill shorty, gelabah sangat kenapa ? Aku makan nasi bukan manusia ." Katanya terselit gelakkan halus .
Kami berdua berjalan ke cafeteria bersama . Cafeteria yang bising mulai senyap selepas aku dan Ash masuk, hanya terdengar bisikkan halus, mungkin mengkritik ku . Sekarang pelbagai gosip tentang ku kerana Kingz melindungi ku .
'Haih nasib lerr .'
" korang bisik apa ?cerita lah ?" Asher bertanya . Nada masib tenang dan muka masih beku .
Semua di cafeteria diam dan tiada lagi bisikkan halus . Kami berjalan ke meja yang menempat kan the twin, Gev and Eyka .
"Assalamualaikum ." Aku menyapa mereka dengan senyuman .
" Waalaikumusalam ." Mereka menjawap serentak .
" hi Mrs. Asher how are you ?" Tanya Gev .
" Mrs. Asher ? Seriously Gev? Haha I'm fine how about you ?" Tanyaku sambil tergelak dengan panggilan nya .
" yes Mrs. Asher cause you are Asher queen and yes I'm fine too thanks for asking shorty ." Kata Gev .
" haha such a sweet talker Gev as always ." Kataku sambil tergelak .
Aku memandang the twin dan muka mereka kelihatan ketat .
'Aik pehal diorang nih gaduh ke? Takkan lah .' Nafiku di dalam hati .
" Eyka pehal tuh ?" Aku bertanya .
" diorang gaduh, sebabkan girlfriend Rayden ." Kata Eyka .
Aku dan Asher sudah selamat duduk di atas bangku . Asher mengangkat keningnya bertanya .
" camni, kau tau kan girlfriend Rayden tuh budak group The Bratz alah yang nama dia Bella and kau tau kan bertapa anti nya Sya dengan The Bratz and lagi satu Sya dapat tau yang Ayden kasi duit kat perempuan tuh, memang lah Sya bengang kau faham kan kenapa ? Dia kasi bukan sikit tapi banyak memang kena kikis lah haihh ." Gev menjawap bagi pihak Eyka .
Aku memandang Rayden lama dan seterusnya memandang Raysha .
tiba-tiba satu idea terlintas di benak fikiran ku .
" ermm korang boleh tinggalkan saya dengan Ayden kejap tak ? And Eyka please tolong bawak Sya sekali kay, aku taknak diorang perang dingin kat sini ." Pinta ku .
Mereka pon berlalu dan meninggalkan aku dengan Rayden .
Sejujurnya dengan Rayden aku masih kekok sebab dia nih pendiam tapi demi sahabat aku sanggup heh cliché .
" ermm Ayden..." aku cuba menarik perhatiannya dari memandang arah lain .
" hmm ." Balasnya .
'Haihh nampaknya kena tegas sikit lah dengan mamat nih .'
" Rayden Iskandar look at me now ." Aku memberi arahan kepadanya dengan suara di buat-buat tegas .
" what do you want Mrs. Asher ?" Tanya nya kepada aku .
YOU ARE READING
Wait, Mr. Bad Boy Minat Aku?
Teen FictionAs a gadis kampung kau mesti tak expect ada budak bandar minat kau tapi lain kisahnya untuk seorang gadis yg berkacukan France, Arabic dan Melayu bernama Tengku Audrey Al'Qisha binti Tengku Andre Naufal . Walaupon berketurunan Tengku dan berduit si...