3. My hero ?

61 4 0
                                    

Kali nih watah the jahanam a.k.a watak tambahan akan kluar so diminta readers ready dengan kata ii makian sekian

Yang benar,
Quinn yg kejam .

————————————————————————
Qisha POV

" we meet again Audrey Al'Qisha ."

Yes mati lh aku . Aduhh aku nk buat apa nih!? Tulah lh kau Qisha acah gangster, haihh sekarang nih tak pasal-pasal aku kena berhadapan dengan badboys sekolah nih huhu... Great Qisha!

" oh um... hi-ii eh ha'a-a ki-kitti jum-pa lag-lagi, eishh!! pehal aku gagap nih ." Kataku kepadanya dan terselit perlian kepada diriku .

" little girl, kau tau kau buat apa harini ?" Tanya nya kepada ku dengan pandangan tajam .

Tapi werh sumpah cantik doh mata dia warna emerald green gitu lawa bak hang terpana aku .

Dia memetik jari di depan ku dan aku tersedar ke reality . 'Kantoi seh tenung anak teruna orang ngehehe .'

" ha? Ah'ha ye saya tau... t-ttapi saya d-ddah minta ma-aaf kan ? Nafi ku .

" ya? Really? Lepastu kau rempuh aku ada minta maaf ?" Tanya nya lagi kepadaku .

'Waduh Qishaa yg hang bodoh tak berlapik pi langgaq dia pasaipa ha padan dengan muka hang Qisha .' Perliku di dalam hati terhadap diri yg terlebih 'buduh' yinih

" sumpah saya minta maaf! Saya stress time tuh tk jumpa arah so-ssorry ." Kataku cuba melepaskn diri .

" huh alasan, aku lepaskn kau sebab kau budak baru and aku tak kejam but next time I don't think so, now blah ." Katanya lantang kepadaku .

"Ha o-okk ." Kataku dan terus berlari ke arah kereta abang yg mungkin sudah lama munungguku .

++++++

Asher POV

"now blah ." Kataku mengakhiri ayat .

Kelihatan dia kelam kabut berlari.
'CUTE' bisik hati kecilku .

" wow Ash our ice king nih lepaskan mangsa? Tuh pertama kali, even new student pon kau tak pernah lepaskan sebelum nih, takakan ais dah cair bro ." Kata Gevin dengan nada bergurau .

"Kalau aku jawap 'ye' ?" Tanyaku kepadanya dengan muka tenang .

Hilang terus muka bergurau nya dan dia terus memandangku serius .

" kau biar betul Ash ." Tanya Rayden pula kepadaku .

"I don't know, she look so cute and her act, make me smile inside.... is this.... love? All i can say is her ocean eyes buat aku tenang but... how come ?" Kataku kepada mereka .

Sumpah inilah pertama kali aku berasa sebegini kerana 'CINTA' tak pernah ada dalam kamus hidup Asher Harith selama aku hidup .

Gev memandangku dan tersenyum lalu berkata,

" only when you fell in love, you will feel those kind of thing, bro kau tk pernah bercinta atau ada kaitan dengan CINTA so this is you chance bro if you love her protect her kay ?" Gevin memberi ku nasihat yg bagiku berguna .

Walaupon Gevin nampak seperti suka bergurau tapi dia masih lagi mampu serius dan dia seperti joker di dalam group ini .

"Apa yg Gev cakap tuh betul Ash goodluck to you now aku nak balik aku tak nak kena cekik dengan hantu kat rumah aku ." Rayden menyelit .

Wait, Mr. Bad Boy Minat Aku?Where stories live. Discover now