rok 2014

1.1K 108 54
                                    

Co było powodem tego, że chciałeś zabić Steve'a?

Bucky milczał przez chwilę, przypatrując się kobiecie.

Mogłaby Pani powtórzyć pytanie?

~

captain america: the winter soldier

Steve złapał Natashę za ramię i siłą wepchnął ją do pustego pomieszczenia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Steve złapał Natashę za ramię i siłą wepchnął ją do pustego pomieszczenia. Popchnął kobietę na ścianę i jednym ruchem dłoni zrzucił swój kaptur.

— Gdzie pendrive?

— Schowany — odparła spokojnie.

— Nie przeginaj.

— Skąd go miałeś?

— A co Cię to obchodzi?

— Fury Ci go dał, czemu?

— Co tam jest?

— Nie patrzyłam.

— Przestań kłamać! — Steve podniósł głos. Natasha wtrącała nos w nie swoje sprawy, co ani trochę nie było mu na rękę.

— Nie kłamię, ja tylko zgrywam wszechwiedzącą — odparła spokojnie, nie odrywając wzroku od Steve'a.

Mężczyzna odwrócił się na moment i wyjrzał na korytarz.

— A wiesz, że piratów wynajął Fury? — zapytał.

— To ma sens — odparła po chwili namysłu — Statek był trefny, on czegoś chciał, jak teraz Ty... — kobieta przerwała i wzdrygnęła się wystraszona, gdy Steve złapał ją nagle gwałtownie za ramiona.

— Ostatni raz Cię pytam! — warknął wściekły i zmierzył ją wzrokiem.

Wiem, kto jest zabójcą — zapadła cisza, Steve rozluźnił uścisk — Większość wywiadów nie wierzy w jego istnienie. Te które wierzą nazywają go Zimowym Żołnierzem. Ma na koncie kilkadziesiąt zamachów w ciągu pięćdziesięciu lat.

— Czyli to jakiś duch?

— Pięć lat temu miałam wywieźć technika nuklearnego z Iranu. Koło Odessy ktoś mi przestrzelił oponę, straciłam kontrolę i spadłam do morza. Wyciągnęłam nas, ale Zimowy Żołnierz już czekał. Zasłoniłam naukowca, więc zastrzelił go — urwała — przeze mnie — uniosła kawałek koszulki. Steve spojrzał na brzuch kobiety, na którym widniała wypukła blizna — Ruska kula, zero śladów — uśmiechnęła się delikatnie — Bikini odpada.

— Tak, na pewno wyglądasz fatalnie — odparł Steve.

Przez chwilę patrzyli sobie w oczy, a kobieta przybrała na usta delikatny uśmiech.

killing me softly ★ stuckyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz