★
— Steve?
— Hm? — blondyn oderwał wzrok od podłogi i spojrzał na terapeutkę.
— Dlaczego szukałeś Jamesa przez ponad dwa lata? Próbował Cię zamordować.
— Uratował mi życie.
— Ale wcześniej próbował Cię zabić.
Rogers westchnął.
— Po śmierci Peggy tylko on mi został. W końcu był moją pierwszą i jedyną miłością.
~
captain america: civil war
— Bomba ukryta w wozie transmisyjnym zniszczyła budynek ONZ w Wiedniu. Siedemdziesiąt osób zostało rannych, a dwanaście poniosło smierć, w tym król Wakandy - T'Chaka. Władze opublikowany nagranie podejrzanego o dokonanie zamachu: to James Buchanan Barnes, Zimowy Żołnierz — Steve zacisnął szczękę, patrząc w ekran telewizora — agent HYDRY odpowiedzialny za liczne akty terroryzmu i zbrodnie polityczne. Ktokol...
— Lecę, wzywają mnie — odparła Sharon, stając obok Kapitana.
Jednak Steve nie słuchał. Przyglądał się ujęciu z monitoringu starając się nie dopuścić do siebie myśli, że to Bucky stał za zamachem.
★
— Jesteś cała? — zapytał Rogers, gdy Natasha odebrała jego połączenie.
— Tak, dzięki — westchnęła — Miałam szczęście.
Zapadła krótka cisza. Steve westchnął.
— Słuchaj, wiem ile Barnes dla Ciebie znaczy, rozumiem to... Ale siedź w domu. Nie komplikuj sprawy. Nikomu z nas. Proszę.
Natasha wiedziała. Jako jedyna znała całą prawdę. Steve nawet nie musiał jej o nim mówić, w większości domyśliła się wszystkiego sama. Wiedziała, jak bardzo go kochał, mimo tego, że Bucky go zdradził. Nigdy nie przestał go kochać.
— Czyli co, aresztujesz mnie? — zapytał.
— Nie... Ale oni tak. Jeśli się wtrącisz, tak to teraz działa...
— Skoro tak z nim źle, to ja powinienem się nim zająć — Steve odwrócił się i spojrzał na Natashę. Nie miała pojęcia, że siedział na ławce kilkanaście metrów obok niej.
CZYTASZ
killing me softly ★ stucky
FanfictionSTEVE ROGERS x BUCKY BARNES FANFICTION - Właściwie, to nie potrzebna nam żadna pomoc - odparł Steve - Jesteśmy pięć lat po ślubie. - Sześć - Bucky uśmiechnął się.