ep33

907 84 23
                                    

*London*

*17 tahun kemudian*

Suasana di pagi london telah menyenari matahari..

Tapi tentu saje menganggu tidur namja manis yg sdg bergelut di selimutnya apabila anak sulongnya mengoncangkan badannya dgn laju.

??" mom wake up mom!!! "

Yoongi: ummm 5 minutes" balasnya kepada anaknya yg berumur 17 tahun itu yg mengejutnya tidur.Padahal hari ini hari cuti!. Dia tahu napa anaknya kejut dia sbb dia dh berjanji yg dia nk kembali di korea. Appa dn mama dia tolong buat pemindahan sekolah anak kembar nya. Lagipon kerja kt sini nanti pembantu appanya yg handle.

Tapi masa yg sama dia takut dn x sedia nk hadap muka suaminya. Sumpah dia x dpt lupakan jimin, benci macam mana pon tetap syg. Tapi nk x nk dia kena buang egonya sbb x nk rumah tangga ye makin teruk lagipon dia kena dgr penjelasan dari mulut jimin itu pon jira dn appanya suruh dgr, dia x faham sebenar nya apa yg jadi.

Anak kembar sulongnya itu tidak puas hati kerana momy nya x nk bangun, dia terus naik atas katil momy nya dn melompat lompat itu menyebabkan yoongi mengerutu dlam hati.

??:MOM WAKE UP MOM!!!! LET'S GO TO THE KOREA!! I MISS GRANDFATHER AND I MISS GRANDMOTHER AND I MISSSSSSSSSS DADDYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!! WAKE UP MOM!!!!"Jeritnya dn automatik yoongi pon terus bangun, dia terus tarik tgn anak kembar nya dn peluk dgn erat.

Yoongi: Park jiyoon!! please stop talking english!! Walaupon kamu lahir kan london tapi jgn lupakan tanah air kita kt mana! Arraso?!"

Jiyoon: nae momy, mianhea. Momy x yah buat breakfest tau, sbb ji dh buatkan dh, tapi mom tolong kejutkn anak bongsu kesayangan mom tu, ji dh kejut tapi dia x nk bangun"ngadunya , yoongi terdiam dia tahu sangat perangai anak bongsu itu yg turun sifat sama dgn nya. Susah nk bangun tidur!!.

Yoongi: baiklah syg, kamu turun bawah dulu momy kejut adik kamu tu ye?" katanya dn jiyoon mengangguk dia terus turun dari katil. Beredar dari bilik momy nya.

Apabila anaknya sudah turun kebawah. Yoongi terus mencapai tuala dan terus masuk ke dlm tandas untuk membersihkan diri.

Apabila sudah selesai mandi dn berpakaian baju hitam dn seluar slex hitam ketat dia terus keluar dari biliknya, pertama dia tuju adalah bilik anak kembarnya.

Yoongi terus masuk dn mengelenggkan kepalanya tgok anaknya memeluk patung doreamon dgn erat. Masih dibuai mimpi yg indah .

Yoongi terus pergi ke arah katil anaknya dn duduk di birai katil, dia mula mengejutkan anaknya dgn lembut.

Yoongi: minji-ah bangun syg, nanti kita terlepas pesawat nanti kang"

Minji: ughh~ 10 minit mom"ujarnya dgn suara seraknya dn mula sambung tidur.

Yoongi pon geram melihat anak bongsu nya dia pon mula mencubit lengan anaknya. Automatik anaknga pon terbangun sambil mengusap lengannya.

Minji: sakit mom!"

Yoongi: tulah nk sambung tidur lagi, pergi mandi skrg!!! Sebelum Momy bakar patung  doreamon kamu!!"

Minji: momy ni x swag lh!" ujarnya  dn terus meluru ke bilik mandinya sebelum tu dia sempat cium pipi momynya , yoongi pon terus keluar dari bilik anaknya dn turun ke bawah.

Jiyoon: morning mom!!" laungnya apabila melihat yoongi menuju ke arah nya dn duduk di dpnnya. Dia terus bangun menuju ke yoongi dn---

Cup!

Dia mencium pipi momy ye sekilas sebelum kembali ke tempat nya balik. X lama anak bongsu nya pon menuju ke arah mereka.

Jiyoon: lah ingat kan nk bangun pukul 2pm"perlinya dn adiknya menjeling dia dgn tajam. Dn terus duduk di sebelah hyungnya.

Yoongi: barang ii semua pastikan x da yg tertinggal faham" pesannya dn anaknya mengangguk.

Jiyoon: urmmm mom kenapa kita lahir kt sini? Sedangkan negara kita kt korea??" tanya nya dn yoongi terus terhenti mkn. Dia pon memandang kedua anaknya dn tersenyum.

Yoongi: kamu lahir kt sini sbb! Momy kt sini pon settle kn syarikat atok kamu. Dn daddy kamu pon momy dh bagi tahu dh hal ni, momy balik bila anak ii momy dh besar"balasnya dn ada sikit dia tipu di setiap perkataannya yg terakhir itu.anaknya pon hanya meng 'o' ria.

Bukan pe dia x nk anak ii nya tahu apa yg jadi kt momy ngan daddy dia , x nk anak ii nya sedih, biarlah dia sorang yg rasa kepedihan dn kesedihan yg dia rasa selamani.

Apabila sudah selesai makan mereka pon terus naik ke atas mengambil beg pakaian masing ii.

Tapi sebelum pergi minji terus mengambil bingkai gambar Momy dgn daddy dia yg berada di atas meja sebelah katil nya dn dia tersenyum.

Minji: *kita jumpa kt korea nanti dad* ujarnya dlm hati dn terus keluar dari biliknya turun ke bawah, beg nya di bawa oleh pembantu momynya yg sudh tunggu di luar.

Apabila sudah sampai di airport. Pesawat pon mula bergerak untuk memulakan pernerbangan. Yoongi melihat anak ii nya di dpn nya yg sdg tidur, dia pon tersenyum dn memandang ke luar tingkap.

Yoongi: *jimin-ah i miss you* "ujarnya dn memejamkan matanya tanpa sedar air matanya mengalir begitu saja.

******************

Park jiyoon
17 tahun

Park minji
17 tahun

**************

Uyuuuyyyyyuuuy yoongi dh ada anaks gusy yuyuyuyu😻

Jsksksjsjsjhsjsjs nk usya jiyoon😚 aummm k gurau😂

Utamakan vote and komen oky😚💜

Don't Go Hyung!!, Because I Love U (Minyoon + Yoonniel)Where stories live. Discover now