ep31

889 72 26
                                    

Seulgi: arghhhhh!!!!!! Yujin ngan jira memang sial sial sial!!!" ngamuknya dn memukul streng kereta tu dgn kuat. Dia menyerabaikan rambutnya dn mahu cari plan lagi.

Seulgi: berfungsi lah otak bodoh!!!! Aku dh nk hampir berjaya nk dptkan jimin!!!! Tapiiii habis plan aku memang babi!!"

Seulgi: tgok lah aku bunuh kau park jira and kim yujin!! Tgoklah!!!"katanya dgn nafas memburu baru saja dia nk tekan pedal minyak nk bwk laju ,tiba ii ada satu kereta BMW warna hitam menepikan kereta ke arah seulgi. Automatik seulgi pon break.

Seulgi: sapa pulk halang jln aku ni!!! Aku dh lah serabut!!! Wahh tempah maut betul org ni!" katanya dn dia pon keluar dari kereta melihat kereta itu dgn geram. X lama seorang bodyguard keluar dari perut kereta, membukakan pintu untuk seseorang.

Seulgi pon hanya mengerutkan dahi dn melihat saja sapakah org itu.. Dan keluarlah seorang namja manis dn tatapan dia dingin dn datar menatap seulgi, seulgi makin mengerutkan dahi dn dia mcm kenal namja ni.

Seulgi: kau buta he??kalau aku langgar kau mati x naya kau!" marahnya ke arah namja itu. Namja itu melangkahkan kakinya mendekat ke arah seulgi dgn muka yg sdg menahan amarah.

??: kau kenal aku sapa kang seulgi?"tanya nya ke arah seulgi , seulgi pon mengerutkan dahi mcm mana namja pendek ni kenal nama dia??.

Seulgi: macm mana kau boleh kenal aku?? Kau sapa???"

??: perkenalkan aku Kang kyungsoo isteri kepada **kang jongin* " ujarnya dn menantap seulgi dgn tajam. Seulgi menelan air liur nya kasar... Abislah dia..

****************
*Daniel pov*

Selepas aku menghantar yoongi ke airport aku pon singgah kt restoran jap. Aku pon termenung jp pasal family aku mama aku gaduh teruk gile gaduh ngan appa aku. Tulah org tua tu sapa suruh curang.

Dan banyangan yoongi pon terlintas kt fikiran aku. Dia tgh buat apa kt airport tu? Adakah dia ok? Aku harap dia x sedih lah and aku harap bila dia kt london dia dpt tenangkan fikiran.

Semasa aku nk buat bayaran yg aku order tadi aku terlanggar seorang namja yg tergesa gesa mahu keluar. Dn air namja tu tertumpah kt kameja biru aku.

??: argh mianhea encik, jeongmal mianhea!! Ottakhae baju encik!!! Mianhea encik saya betul ii x sengaja!"katanya dgn panik. Aku pon memantung tgok namja berada di dpn mata aku skrg ni dia sgt.....

Daniel: cantik" gumam aku dn namja itu pon semakin panik tgok aku hanya diam menantap nya datar.

??: arghh encik saya betul ii minta maaf, urmm apa kata saya bayar baju encik pakai ni mesti mahal kan?" tanya nya dn aku pon tersedar dari lamunan.

Daniel: arghh x pe sokay, awk jgn lah panik sgt sikit je ni " balas aku dgn lembut. Namja di dpn matanya pon masih tetap panik.

??: mana boleh cam tu encik, ckp berapa saya kena ganti rugi!"katanya  dn aku nk saja cium org di dpn mata aku ni. Keras kepala betul.

Daniel: x payah saya kata! Kalau awk nk saya maafkan awk stop ckp pasal ganti rugi ok??" kata aku dn namja itu pon menghembus nafas nya perlahan dn mengangguk.

Daniel: btw nama saya kang daniel" kata aku sambil menghulurkan tangan aku ke arah dia. Saja nk berkenalan..

Mana tahu sangkut....

K tiber..

??: oh saya ong seongwoo salam kenal!" ujarnya sambil menyambut huluran tangan aku dn melepaskan.

Seongwoo: ermm saya harap kita dpt berjumpa lagi! Saya pergi dulu ! Ah lagi sekali jeongmal mianhea " katanya dn terus berlalu pergi. Aku hanya tersenyum saja

Aku terkejut apabila telifon aku berdering aku pon mula  melihat di skreen telifon..

*Mingyu hyung si hitam💕😈*

Cantikkan aku save no abg aku! Nasib baik kulit aku turun kt mama aku hahahahaha...

Tanpa buang masa aku pon terus angkat..

Daniel: ha wae???"

Mingyu:"......."

Daniel: BWO?!!!! KT MANA???!!!"

Mingyu: "........."

Daniel: ok ii aku dtg skrg!"aku terus menamatkan panggilan makanan yg aku order tadi aku pon terus ambik apabila sudh buat pembayaran. Aku pon tergesa gesa masuk dlm kereta dn menghidupkan enjin. Dn aku pon terus menekan pedal minyak dgn laju.

Bukn apa! Hyung aku bgi tahu aku yg mama aku gaduh kt tepi jalan dgn seulgi! Habislah nanti seulgi tu masuk hospital kang! Dh lah mama aku tu garang nk mampus..

*Daniel end pov*

Mingyu: ma dh ma!!! " ujarnya sambil menahan mamanya yg sdg tumbuk muka seulgi dn tarik rambutnya.

Kang kyungsoo: dasar pelacur!! Gara ii kau aku ngan jongin gaduh teruk tau x!!!!!! Meh sini aku hancurkan muka kau!!!"

Seulgi: arghhh lepas!!"

Walaupon dia pendek tapi kekuatan ye tiada tandingan~~~

K merapu jp....

X lama daniel pon sampai dia pon terus keluar dari perut kereta dn menolong mingyu menahan mama nya.

Daniel: mcm mana boleh jadi gaduh ni?"

Mingyu: x tahu!! Aku baru je balik dari pekan tetiba nampak mama dh pukul perempuan ni"jelasnya dn daniel memegang tgn mama nya dn menjauh dari seulgi . habis teruk muka perempuan tu lebam ii.

Kang kyungsoo: org cam kau baik kau mati lah sial!! Cpt pupus sana!!! X de life ke ha nk kacau rumah tangga aku bitch!" marahnya dn dia pon terus meludah ke arah muka seulgi. Dia pon merentapkan tangan yg dipegang oleh ke dua anak ye dn terus pergi.

Daniel pon memandang seulgi dgn tatapan tajam begitu pulk dgn mingyu.

Mingyu: dh puas tgok mama aku belasah kau ngan teruk?"sindirnya dn seulgi pon terus pergi dari situ keretanya meluncur laju di hadapan diorang.

Utamakan vote and komennn!!!!

Don't Go Hyung!!, Because I Love U (Minyoon + Yoonniel)Where stories live. Discover now