Keesokkan harinya...
11:30AmMinluhan:"MIN YONGGI ,MIN MINGI!!!! BANGUNNNN, NK BANGUN PUKUL BAPE NI HA!!!!!! " jerit mama nya sambil membawa kuali sambil ketuk ii, dia berdiri di tengah ii antara bilik mingi dn bilik yonggi bersebelahan sahaja.
Minsehun:napa ni syg pagi ii dh bising? " tanya nya sambil mengosokkan matanya, dn memeluk isterinya dari belakang, hari ni hari ahad jadi dia bercuti hari ni.
Minluhan: tgoklh yeobu, mlm tadi tidur pukul bape tah diorang ni haishhh, nk ckp dgn yonggi tu cari barang perkahwinan dgn jimin, tadi mama nya jimin telifon, nanti pukul 12:30pm jimin dtg sini"
Minsehun: ohh" kata nya acuh x acuh dn menarukkan dagu nya di bahu isterinya sambil memejamkn mata.
Minluhan : lepas yeobu, chagi nk kejut diorang jp"
Minsehun : boleh tapi morning kiss dulu"katanya dn mula memuncungkn mulutnya.
Cklek
Belum sempat luhan nk kiss suami nya, ank nya dh bangun.
Yonggi: ha nk buat benda x senonoh kt dpn pintu kitaorang lh tu" katanya dn menantap datar mama dn appa nya.
Luhan cept ii lepaskn pelukan dn suaminya mula memancungkn mulutnya sbb x dpt morning kau kiss.
Minluhan :errr bila yonggi mandi ni? X dgr pon"
Yonggi : tulh ashik bersawit je dpn pintu mana dgr kn? Appa ni x mandi lagi ke? "
Minluhan : heyyy yeobu gi mandi sana, busuk tau! "Katanya dn menutup hidungnya.
Minsehun: yelah"dia terus pergi ke bilik ,dn terus mandi.
Minluhan: ha nanti jimin dtg sini, nk ambik kamu nk beli barang perkhwinan, nanti kamu x yah bayar k, sbb mama dh bayr dh, kamu dgn bakal husband kamu tu tinggal pilih je k"
Yonggi : wahh gumawo mama!" senyum dia kearah mama nya dn memeluk.
Minluhan : dh ii gi kejut adik kau tu, dh pukul 11:50 am ni, haishhh mcm mna lh nanti kahwin tu, agaknya nanti kena balingan kuali dh rasanya" kata mamanya dn gelk kecil.
Yonggi: oky, nanti kalau jimin dh sampai ckp tau mama "
Minluhan : oky, mama nk masak kt bawah jp, takut bakal husband kamu tu x mkn kang gastrik nanti hahaha, k mama turun dulu ye" katanya dn mengosok rambut yonggi dn terus pergi.
Yonggi terus membuka pintu adiknya dn masuk. Dia melihat adiknya tidur terkakang, dn ngigau x jels, dn senyum ii. Yonggi mula berjln ke tempat tidur adiknya, dn mengelengkn kepala.
Yonggi: woyy hanat bangun! " kejutnya dn menepuk pipi adiknya perlahan.
Mingi: ehehe sabr lh sayang, nanti oppa bangun k" ngigau nya dn memeluk guling yang berada di sebelh kiri nya, dn senyum ii.
Yonggi: what the--, WOYYY BANGUNNN!!!!! "
Mingi: jgn jerit min yujin, nanti oppa cium kang hehehe" gelk nya dn ngigau.
Yonggi terus menuju ke langsir dn membuka ye sampai habis.
Mingi: baby yujin, napa bukak, silau tahu?"
Yonggi: * pergi ke arah mingi dn mengoyangkn badan nyA* bangun min mingi!!!!!!!!!! "
Mingi: * tarik tengkuk yonggi hendak menciumnya*
Yonggi: * terkejut* what the swaggg, arghh!!! * terus sepak mingi sampai jatuh ke katil*
Mingi: * gosok kepalanya* aduhhhh yahhh!!! Hyung!! What is yos promblem ha!! "
Yonggi: yos promblem bana kau, gile ke kau nk cium aku!!ngigau pulk tu errr. Habis swag aku jatuh semua nanti, arggghhhh gi mandi sana mama suruh turun mkn nanti jimin hyung dtg"katanya dn terus keluar dari bilik adiknya, dn membuat muka geli dn jerit ii x jels.
Mingi : argghhh srsly aku sampai mimpi yujin sampai nk cium hyung aku sendiri, ohhh shit, what the fuck man, ohh no! " ngumpat dia dn berlari masuk ke dlm bilik mandi.
Bersambungg....
Utamkan vote and komen k
YOU ARE READING
Don't Go Hyung!!, Because I Love U (Minyoon + Yoonniel)
AcciónKisah ini merupakan seorang park jimin dn min yonggi kena kahwin paksa atas permintaan omma dn appa mereka, yonggi mula jatuh cinta kepada jimin apabila omma dn appa jimin mengadakan makan malam dirumah mereka. Yonggi jamin akan rumah tangganya akan...