ep24

973 71 20
                                    

Hospital seoul..

Daniel bermundar mandir di hadapan wat yoongi, sesekali dia berdoa semoga yoongi tidak jadi apa ii terhadapnya dn juga aegy, dia sudh menelifon jira supaya dtg ke hospital memberitahu tentang Yoongi dn juga kejadian di mall, dpt dia dgr suara adiknya jimin, marah,menangis dn kecewa terhadap abgnya.

Tap! Tap! Tap!!

Daniel menoleh sekilas dn pandang ke hadapan pintu bilik wat tu semula apabila melihat jimin dn seulgi menuju ke arahnya.

Jimin: macm mana keadaan yoongi?"

Seulgi: dia keguguran ke?"tanya nya dgn buat ii cems tapi sebaliknya dia x sbr.

Pertanyaan seulgi membuatkan daniel pandang ke arahnya tajam.

Daniel: mulut kau tu sebelum aku tumbuk baik kau diam bitch!"

Jimin: sapa yg kau panggil bitch ha!!"

Mingi: hyung!" laungnya sambil berlari menuju ke arah mereka bertiga. Diikuti oleh mama dn appa mereka.

Daniel: aucle, aunty, mingi"

Parkkihyun: macam mana keadaan yoongi daniel?!! "

Daniel: doktor belum keluar lgi aunty" katanya dn itu membuatkan mak mertua ye risau.

Minluhan: yeobu anak kita yeobu hiks hiks"

Minsehun:shuttt ii, dh ii kita doakan semoga Dia dgn aegy x de pape nea?"katanya dgn lembut sambil mengusap lengan isterinya lembut. Mereka belum menyedari keberadaan seulgi.

Daniel: mana jira ?"

Parkshownu: dia ambik kwn dia jp , jp lagi sampai lah tu"

Jimin: ma jimin minta maaf "katanya dn mamanya dn mama yoongi mengangguk dn tersenyum.

Minluhan: is okay jimin-ah"

Mingi: ha tu jira ngan yujin dh sampai" sahutnya apabila melihat jira dn yujin membuka langkah lebar menuju ke arah mereka, yujin menutup mulutnya kerana menangis, manakala jira dibiarkan air matanya mengalir, mukanya merah kerana amarah.

Parkkihyun: jira anak mama, gwenchana?"tanya nya apabila melihat anak keduanya seperti kacau.

Jimin: jira--"

Pangg!!!

Jira: AKU X ADA ABG MACAM KAU!! KAU X GUNA,KAU IBLIS!! ARGHHHH!!!!!!!!" jeritnya dn emosi nya x dpt dikawal, dia belum puas menampar jimin dn dia pon menyadari keberadaan seulgi.

Jira: Kau !! Buat apa kau kt sini!!pelacur!!!"
Tanyanya, seulgi terus pucat mata semua tertuju padanya.

Parkkihyun: syg tenang! Ni hospital syg!!, kau perempuan berambus dari sini skrg! Sebelum aku belasah kau!"katanya dn seulgi pon takut dia pon nk pergi dari mereka, tapi jimin pegang tangannya erat.

Jimin: jgn pergi, kt sini je"

Seulgi: tapi--"

Parkkihyun:park jimin!!!! What is wrong about you!! "

Jimin: ma!! Jimin buat keputusan, jimin nk ceraikn yoongi! Dn jimin nk kahwin dgn seulgi!" katanya dn mamanya jimin terkejut.

Parkshownu: park jimin..kau cari nahas ngan appa eo?"tanya nya dingin, Jimin terus terdiam.

Jimin: kalau mama ngan appa x bagi jimin ceraikan jimin! Jimin kahwin juga dgn seulgi! Biar jadi bini no 2 jimin pon x pe!"katanya apabila dia terdiam sebentar.

Jira: Aku benci ada oppa cam kau hiks,benci kt kau hiks hiks, baik kau mati sana lahhhh siall!! Arghhhh!!" katanya dn dia terus memukul dada jimin dgn ganas, yujin terus menahannya.

Don't Go Hyung!!, Because I Love U (Minyoon + Yoonniel)Where stories live. Discover now