5

1.2K 81 31
                                    

הארי.

בחנות השרביטים התעכבנו יחסית הרבה זמן. הודות לפרסי ואנבת ולזה שלקח להם שנים למצוא שרביטים מתאימים וגם הם היו ממש מוזרים.
אחרי זה יצאנו החוצה ואני יכול להגיד בוודאות שכולם נאנחו ונשמו לרווחה.
מהר פרסי ואנבת שטו מהדרך ומצאו בית קפה מכושף מוזר ו"חביב".
הולי שיט. חשבתי לעצמי. הבנתי כבר שהם זוג הבנתי מה הולך לקרות. הרגע נקלענו לסרט רומנטיקה נוראי ולצערי אנחנו נהיה שוטפים לו בהמשך כל הדרך.

פרסי ואנבת הזמינו משהו לשתות ואנחנו ישבנו כמה שולחנות מהם.
הם שתו יחד. צחקו דיברו. התנשקו. איכסה. פויה. למה, למה?

אנבת.

ניסינו להיות מעצבנים. כל הזמן ציחקקנו ועשינו את עצמינו ממש מאוהבים, אבל בצורה דוחה. אבל זה היה קצת מצחיק, אנחנו כל כך הולכים לצחוק על זה כל פעם מחדש.
ראיתי שהם עוד שניה מקיאים שם אז סיימנו ומשכנו ללכת. ניפגשנו עם השאר וחזרנו לביתם של הוויזלים.

אחרי האוכל וישיבה רגוזה בסלון הגיעה "הזמן לישון". וואו, אני מרגישה כל כך בת 7 עכשיו, חוקים, פוי, כאילו, אני בסדר עם סדר מסויים, אבל לא עד כדי כך מוקדם.

פרסי הציעה שנצא להליכת ערב, הייתי בעד, במחנה באמת זזנו הרבה יותר במהלך היום, אז הלכנו לגברת וויזלי והוא אמר "גברת וויזלי, אני ואנבת עדיין לא ממש עיפים, אנחנו נצא להליכה קצרה לפני השינה, נצא עוד 2 דקות" לא ממש אמרנו את זה כמו שאלה, הרי היא בחיים לא הייתה מסכימה, אבל עכשיו היא הייתה חייבת להסכים.
"בסדר, אבל בזהירות" היא ענתה לא הכי מרוצה. ואמץז אמרה בשקט "לפכות זה מיוזמתכם לצאת להליכה" ואני חייכתי.

לקחתי את הסכין שלי בצורה שלא רואים ופרסי כמובן בדק שהאנקלומוס בכיס שלו. אנחנו חצויים, אנחנו תמיד זהירים. אם אפשר לקרוא לזה ככה.
יצאנו מהבית.

הלכנו כמה רחובות, דיברנו ואפילו מצאנו מקום נחמד לשבת. הייתה לנו שיחה על כל עולם הקוסמים. דיברנו על המחנה על הכל.
הרגשנו שכבר מאוחר אז חזרנו, כמובן זכרתי איפה הבית נמצא ונכנסנו בלי בעיה. הלכנו לישון. מחר מחכה יום חדש. הגוורטס.

פרסי

היום אנחנו אמורים לנסוע להגווטס. אספנו מזוודות.
אכלנו. זאת נקודה חשובה.
ואז יצאנו.
כשהגענו לתכנת רכבת עלתה מחשבה בראשי. איך אף אחד לא עלה בטעות לרכבת של הקוסמים. התקדמנו והגענו למקום שמראה 9 מצד אחד ו 10 מהצד השני.
פתאום אחד האחים הגדולים, אני לא בטוח מי זה היה פרד או ג'ורג'.
בכל מקרה הוא פשוט רץ לתוך הקיר. הבעיה הייתה שהוא אשכרה עבר אותו ונעלם בצד השני. טוב. חשבתי לעצמי.

ראיתי את ג'ני מסתכלת על הארי ואז ראתה אותי ואני חייכתי כי אני חצוי נחמד, היא לעומת זאת הסמיקה ברמות.
אני לא יודע מה כולם מוצאים משותף לי ולהארי. אבל איך שבא להם.

קוסמים ומיטולוגיה יוונית. לא, משהו פה יכשל... Where stories live. Discover now