A doua dimineata ma trezesc ridicandu-ma cu cea mai mare lene pe care o am si ma târăsc la baie. Ma spăl pe dintii si cobor jos sa imi fac o cafea.
Ajunsă inapoi in camera mea ma pun si imi trag o pereche de blugi rupti in genunchi si o bluză tot neagră, ma machiez foarte putin apoi decid să merg către facultate. Odată ajunsă, intru pe usa clasei si imi vad bancă înconjurată numai de fufe machiate si botoxate care se tot învârt acolo.
-...vaai cat de frumos ești.
-frumosule n-ai vrea sa iesim la un suc...?
Se aud vocile lor pitigaiate până ce ajung acolo si ele imediat tac toate.
Fiind prea plictisită sa vad ce mai e pe zic direct:
- Marș dracu de la banca mea caprioare pe doua picioare...
-... da'cine esti tu sa ne spui sa plecam? Zice una dintre ele.
- Măta, asa ca valea de la banca mea.
După ce pleacă observ ca lângă banca mea mai stă un băiat cu parul șaten, ochii ca ciocolata si niste dinti ca de iepuraș..-la dracu ce ai Dracy, ai devenit asa ciudata. Se vede ca sunt molipsitoare căprioarele alea.- Imi spun eu in sinea mea.
Ma asez lângă tipul din banca care nu pot sa neg ca arata destul de bine si astept sa se sune.
Pe usa intra profesoara de chimie si diriginta noastră, o scorpie cu par alb si dinti abia puși.
- Buna dimineata! Spune ea...
- Buna dimineata! Zice toata clasa plictisită de prezenta ei aici.
-Astăzi vom trece direct la o lecție noua si exercitii, dar mai întâi voi cere ca noul vostru coleg sa se prezinte.
Brunetul de lângă mine se duce in fata clasei sa se prezinte.
- Buna, ma cheamă Jungkook si am venit din Busan impreuna cu prietenii mei formând trupa bts. Am 22 de ani si sper sa ne intelegem. Spune asa zisul Junkook.
-Bun Junkook, treci la loc spune baba cu par alb.
Oră începuse de ceva timp iar pixul meu nenorocit sa găsit sa se termine asa ca ma întind către colegu' meu.
-Pss: ai un pix...
-Hmm..ce?
- Ai un pix?
- Da, poftim.
-Mersi!
Voi doi! In picioare, acum! Strigă profa la noi.
-Eu pentru cine vorbesc aici Dracy si Jungkook? Tipa ea revoltată.
-Vă rog sa ne scu:-.... încearcă el sa zică
-Vorbesti pt pereti, mulțumită?
-Domnisoară Dracy cum îți permiți să vorbești asa? Părăsește clasa in momentul acesta.
-Bine. Buna ziua doamna profesoară spun cu o voce batjocoritoare si ies din clasa.
După ce am plecat afara m-am așezat pe o bancă și mi-am luat o cafea, deodata simt cum doua mâini imi cuprind talia.
- Buna! Spune Adam, prietenul meu.
-Hey! Ce te aduce pe aici? Îl întreb eu.
-Pai am decis să vin să te iau si sa mergem la club in seara asta. Ce zici?
- Hmm...suna bine, haide sa mergem pana nu vine profa si tipa din nou...BTS POV.
Intru in casa si ce sa vezi, un Taehyung ce sta sus pe Yoongi.
-O haide nemernicule mai dă-mi si mie pozele alea, ce crezi ca tre' sa vezi doar tu... tipa Tae.
-Deocamdata eu admir pozele asa ca valea V, spune Yoongi putin prea calm de felul lui dar na.
Eu trec pe lângă ei fara sai bag in seama si ma duc in bucătărie.
-Oh...hey Kook! Cum a fost prima zi de scoala aici? întreba Hoseok de pe scaun.
-Destul de bine, exceptând faptul că era sa fim dati afara de la ora de chimie foarte bine, a ta cum a fost? Ii spun eu.
-Ca de obi-:...cum adică "era sa fim dati afara de la ora de chimie " ? Intreaba Hoseok.
-Pai, colega mea de banca sa c-am luat in gura cu profa de chimie care ne e si diriga pe deoparte.
-Oh,deci Kook, gata, ți-ai tras si gagică. Iti merge din ce in ce mai bine băiete, spune el.
-Ști cum Hoseok, daca te iei de tipa aia ai dat de dracu in persona, sa fiu sincer nici macar nu mai știu cum o cheamă...cred ca Dracy, da Dracy.
-Wow, periculoasă tipa...poate ne vom întâlni cândva....*față pervi😏*
-Aish mai taci Hoseok...
- Buna Kookie! Spune Jin. Cum fost prima zi de scoa-:... încearcă Jin sa spuna dar eu ii îndes o bucată de prajitura pregătită tot de el.
-Jin, sa nu încerci sa mai rostești acel cuvant, ok?
-Am plecat la mine in cameră.
- Ce dracu s-a întâmplat cu el? Zice Jin...
- Sa zicem ca o a fost o zi mai nașpa pentru el...spune si ridică din umeri.♤
Eram la mine in cameră și asteptam ca băieții să vină să vedem un film. Deodata se aud niște bătăi in usa.
- Da raspund eu.
- Haide Kookie pregateste sa mergem la club, acolo ne așteaptă Jimin si Nam Joon. Grăbește imi spune Yoongi dupa ce iese din camera mea.
Macar putina relaxare.
CITEȘTI
Employed with benefits P.JM
FanficDragoste? Ce cuvânt frumos dar ciudat totodată,nu-i asa? Nu e o poveste de amor, se află durere, trup și suflet s-ar pune sa se iubească. Dar nu, orgoliul, teama sau frica de sentimente ii oprește sa dea frâu liber sentimentelor? Se doresc, se i...