**
Urmatoarea dimineața eram extrem de obosită dupa o noapte foarte lungă și palpitantă. Observ ca Jimin nu era lângă mine in pat si nici in cameră, iar pe jos era decat rochia mea aruncată, hainele acestuia lipsind. Cobor jos din pat apoi merg către baie si fac un duș dupa mergând către camera mea înfășurată într-un prosop. Imi usuc parul ma îmbrac intr-o pereche de pantaloni de trening si o bluză lălâie pe mine si imi târăsc corpul obosit către living.
Eram la mijlocul scărilor până când îl observ pe Adam stând cu toti băieții pe canapea si vorbind.
-Buna Adam, ai venit sa ma iei acasa?
-Mda, dar mai intai avem de luat ceva de la acești clienti care m-au informat ca au fost mulțumiți de tine spune el.
-Ăm, ok. Spun si ma asez pe canapea, intre Kooky si Jimin.
Era extrem de ciudata atmosfera, Jimin nu se uita la mine deloc, parca eram de neobservat. Totusi stiam ca nu e bine ce fac dar nu ma mai puteam controla, cred ca incep totusi sa simt mai mult o atracție fizică fata de el. Nu sunt sigură dar nici nu o pot confirma.
-Dracy, pentru luna in care ai stat la noi va trebui să primești o anumită sumă de bani.
-Da, mulțumesc pentru tot, sper ca nu v-am facut probleme in acesta lună spun eu si apoi urc sus să-mi fac bagajele.Între timp dupa ce am împachetat tot ce am avut aici mi-am luat adidasii si am coborât jos. Am fost luată prin surprindere de o îmbrățișare imensă de la Jin.
-Mi-a părut bine sa te cunosc Dracy!
-Și mie!
Cu toți m-au prins într-o îmbrățișare sufocantă.
-Ya-ah dați-mi drumul pana nu va las fara ce aveti mai de preț le spun eu.
-Bine, spun cu toți precum niște copii foarte educați.
-Ne mai vedem le spune eu apoi urc in masina lui Adam plecând in viteză.**În mașină
-Și cum a fost la băieți acasa? intreaba el.
-Nimic important, nu au fost probleme.
-Vom merge acasa la mine pentru a împărți banii imi spune el.
-Serios Adam? N-am niciun chef sa ma plimb atât cu masina. Poti doar să-mi dai partea mea de bani apoi vreau acasă spun serioasă.
-Am zis ca vom merge la mine spune printre dinți fiind deja nervos.
-Iar EU am spus că vreau acasa si partea mea de bani.
-Yah, târfă ieftina, taci până nu ma enervez mai rău și ar fi mai bine daca ți-ai tine gura și va fi totul bine tipa dând cu pumnii in volanul mașinii.
-Mai repeta odată? Deci sa inteleg ca s-a lipit curajul de tine.
-Dracy, nu ma provoca pentru ca nu va iesi bine spune si oprește masina.
Inainte sa poata reacționa îi trag un pumn fix in nas acesta adormind instant. Cobor rapid din mașină apoi deschid portiera din dreptul pasagerului târandul pe natarul ce ocupă locul apoi il bag in spate urcând la volan având destinația la apartamentul lui apoi acasa la mine.
După un drum scurt il las in masina plecând către taxi-ul ce ma astepta mergând acasa.JungKook POV.
După plecarea lui Dracy din casă nimeni nu mai schița nimic. Cu totii eram destul de obosiți, era abia ora 11:55. M-am îndreptat spre camera mea apoi m-am așezat pe pt si gândindu-mă la noaptea in care Jimin a fost ultimul ce a avut contact cu Dracy, în acesta dimineata fiind foarte lipsit de viață. Teama mea este aceea ca Dracy sa nu se îndrăgostească de tâmpitu' ăsta ca nu e de bine. Jimin nu este si nici nu va fi un om care se va îndrăgosti vreodată sau daca o va face categoric nu își va arata sentimentele. I-au telefonul dupa masa si tastez numărul lui Dracy apoi se aude vocea ei:
-JungKook, deja ti sa facut dor de mine?
-Sa sti,mor de dorul tău, chair imi pare extrem de rau ca ai plecat..
- Yah, nu ma face acum sa plâng si stai linistit ca nu o sa scapi de mine asa ușor, o sa ne vedem la scoala.
-Bine, cum spui tu. Si cum ai ajuns acasă?
-Ăm, am ajuns okey fara sa includem faptul că Adam a c-am sărit calul apoi i-am tras un pumn în nas si ducandul acasa apoi am plecat si eu si ascultămă aici vorbind cu tine. In rest nimic nou..
-Wow, tu macar ai avut o zi mai bună dar eu mor de plictiseala.
-Atunci, maine seara in parcul de lângă lacul din centrul orașului ne vom intalni pe la ora 21:00, bine?
- Ok, ne vedem mâine.
-Pa!
-Pa!După ce am vorbit cu Dracy m-am pus mai bine in pat trăgând un pui de somn.
Autoarea POV.
Lucrurile decurgeau normal, băieții erau putin triști de plecare fetei din casa lor mai putin Jimin. Băiatul in schimb nu-i ducea lipsa deloc, pur si simplu nu il interesa de nimeni altcineva in afara de el. Pe pagina următoare a cărții, fata era destul de bulversată. Simțea ceva in stomac ce o incomodă din seara in care a fost in club. Dracy nu a mai simtit asta nici atunci cand era împreună cu Mark, pe atunci Mark era doar un simplu pion ce era ținut pentru a completa cu totul tabla de joc. Regina in acel joc e doar una, iar rege, mai greu,va ieși si regele care va ramane lângă regină mereu. Fata crezuse că regele de pe tabla de joc era Mark, putea fi oare regele ei?
Aceasta gresise enorm ca a intrat în două jocuri cei vor distruge viața, sau va putea face față a tot ce se va întâmpla pe parcurs..**
O sa imi plătești cu vârf și îndesat Dracy Scott, Adam Chae vei sfârși in prima groapă care îți va fi si cămin pentru tot restul vieții, dar nu printre noi. Si in ultimul rand sa nu uităm de cel mai important om din acest joc, Ken Scott, nici nu ai idee cum va fi sfârșitul tău. Ma voi răzbuna pentru tot până voi fi impact cu ideea ca familia Scott nu-mi va fi la picioare.
-Jinhyun!
-Da, stăpâne...
-Vreau cat mai multe informatii despre aceste trei persoane, numele lor sunt Dracy si Ken Scott, tată și fiica apoi Adam Chae, prietenul lui Dracy. Vreau toate informatiile posibile de la A la B. S-a inteles?
-Da stăpâne. Mâine mă voi ocupa de informarea acestora.
-Asa sa fie, poti pleca.
-La revedere!Voi face ca pionii de pe tabla de joc sa scadă încet încet astfel eu putând rămâne rege peste tot.
Sper ca na-ti uitat numele Mark.Hei, am venit cu un capitol nou. Sper sa va placă și nu uita de steluță ☆ si lasa si un comm.
PS:1130 cuvinteAs vrea sa spun ca in acesta saptamana nu voi mai posta seara de seara deoarece scoala imi ocupa mai tot timpul. Ma voi strădui să scriu câteva capitole. Multumesc foarte mult pentru ca acesta carte este pe placul vostru.
V-am pupat 😘😇
CITEȘTI
Employed with benefits P.JM
FanfictionDragoste? Ce cuvânt frumos dar ciudat totodată,nu-i asa? Nu e o poveste de amor, se află durere, trup și suflet s-ar pune sa se iubească. Dar nu, orgoliul, teama sau frica de sentimente ii oprește sa dea frâu liber sentimentelor? Se doresc, se i...