~ Capitolul 25~ FINALUL

100 12 3
                                    

Autoarea POV. 

Ultima zi din an.

Ultima zi din anul trei de facultate pentru Dracy si ceilati colegi ai sai. 

Dupa discursul plictisitor pe care directorul il tinea in fiecare an si la fel, Darcy nu il asculta elevii au fost lasati sa plece acasa. 

-Deci, ce facem in prima zi de vacanta? isi intreaba Arin gasca formata de vreo sapte nebuni in spatele ei.

-Mergem in club, sugereaza Nam Joon.

-Oh, s-au putem sa vedem un film de groaza la cinema, cu clovni spune si Suga facand referire la faza cu Jimin si clovnul de groaza din tunel. 

 Blondul scanceste usor cand primeste un cot in coasta la afirmatia facuta.

-Am eu o idee mai buna spune Dracy iar toti se uita spre ea.

-Hai, spune odata! se plange Jungkook. 

-Puteam sa dormim, adica e doar prima zi din vacanta de vara...

-Mereu ai fost asa de plictisitoare varutza? o intreaba Arin pe blonda aproape adormita.

-Nu, stai calma doar ca imi e foarte somn...stii tu, azi-noapte nu am dormit mai deloc si de asta.

-Okay, sa zicem ca de asta esti asa dar vei veni cu mine si restul in club zice Arin in timp ce mergea cu fata catre blonda.

-Am spus ca n:- ... fata este intrerupta de o silueta supla ce se izbeste puternic de ea. 

Nu avea idee cine era. 

Nimic din gesturile sale, sau macar prinderea ferma de talie  inainte de a avea o cunostinta cu șoseaua  nu ii dadea de inteles ca ar cunoaste-o.

Un singur lucru ii trezi fetei amintiri cunoascute despre silueta ce pare a fi un baiat...

Era acelasi parfum ce ii innebunea simturile fetei. 

Era Aiden. Barmanul cu care fata a stat aproape toata noaptea. 

-Hei, Dracy! exclama el apoi o tinteste cu privirea sa patrunzatoare.

-Buna Aiden! Ce faci aici? intraba fata curioasa...

-Eram in trecere tocmai ce trebuia sa ma intorc la masina si sa merg in club, tu?...de fapt, voi, unde mergeti?

-Acasă...

-In club, spune Arin repede iar restul aproba..

-Serios? Atunci ne vedem la clubul  A night for more? intreaba Aiden curios.

-Fie, raspunde blonda plictisita in final. 


*În club*

Cu totii erau cuprinsi de o stare euforica mare. 

Totul era atat de minunat, se distrau pe cinste si se pare ca fata isi  gasise un nou partener de shout-uri.

Dracy era prinsa de gustul dulce-amarui al bauturii sale si nu a simtit cele doua brate puternice ce s-au asezat lenes pe talia ei ce era acoperita de un material subtire de rochita ce o purta.

-Ce zici sa dansam putin? Sa mai destingem putin atmosfera se ofera Aiden carte fata ce se topea sub saruturile infierbantate de care avea parte.

-Hm..acesta fu singurul raspuns pe care il primi brunetul din partea blondei. 

Brunetul o ia pe fata de talie apoi o lipeste de corpul sau masiv.

Cei doi se simteau ca si cum ar fi doar ei si lumea lor. Nimeni si nimic nu le putea intrerupe acest moment foarte special in care se regaseau impreuna.

Employed with benefits P.JMUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum