Dracy POV.
Eram in club, cu toții stăteam strânși la o masă in centru dand peste o față foarte familiară..
Mi-am strâns putin ochii pentru a deduce cine e apoi am vazut, Adam...? Ma ridic de pe scaun si ma îndrept spre persoana care am dedus-o ca ar fi Adam. Ma îndreptam cu pasi repezi ajungând într-o clipă lângă Adam apoi il trag de mânca cămășii acesta ajungând cu fața către mine.
Cand imi ridic privirea cu vocea pregătită să îl întreb ce cauta aici observ ca NU, era Adam ci o altă persona care semăna perfect cu el. Aish, da' puteam sa jur ca i-am văzut fața pe aici.
-Păpușă, nu aici. Spun e băiatul pe care l-am prins de mânecă cămășii.
-Oh mai taci, nu am nicio treabă cu tine nătărăule spun eu.
-Serios? Atunci de ce ma ttrăgeai de mâneca cămășii? Intreaba el. Nu sunt împotriva hormonilor tăi agitati, chair as putea să-i calmez zice el.
-Mai întâi calmează-ți hormonii tai de animal si apoi găsește-ți altă curvă. Spun eu apoi plec si dându-mi o palmă imaginară realizând ca imaginația mea imi joaca feste.°☆°
Autoarea POV.
Liniște tarfe nenorocite, miscati-va mai repede sa nu ne vada cineva. Spune Adam stresat.
-Dar nu ne putem opri aici, sunt extrem de excitată si va vreau...Spune una dintre fetele drogate.
-Iubita, ne ocupăm mai târziu de asta acum mergeți mai repede.
-Adam, de ce te agiti atât? Intreaba Ahnn, un alt angajat si prieten a lui Ken.
-Nimic, doar sunt foarte obosit si vreau sa dorm dupa ce le vom duce pe aceste tarfulițe. Spune baiatul agitat.Simțeam că o sa mor, era sa fim văzuți de Dracy. Nu inteleg ce cauta ea aici? Ce cauta toti aici in club? Se intreaba acesta. Chair nu știu unde mi-a fost mintea sa le i-au drogate pe fufele astea cu hormonii agitati. Spune el. macar am scăpat cu bine zice apoi se pune la somn....
**
Trecuse deja o oră de cand Dracy si băieții erau în club, fiecare era pe cont propriu. Baietii erau deja beți, doar Jin, Jimin și Yoongi erau încă ne cuprinși de alcool. Fata era putin cuprinsă de beție dar gândea in acțiunile pe care le făcea. Jimin însă, se gândea cu sa o faca pe fata sa se îmbete apoi pur si simplu sa i-o tragă si fiecare să-și vadă de drumul său. -Anaissss, se auzea chitaitul lui Hoseok care se ținea dupa o fată îmbrăcat foarte sexy.
-Vin imediat , trebuie să ne cinstim , nu? Spune fata dupa ce da un pahar de soju alaturi de băiat.
Se sarutau cu foc până ajung la usa baii si de acolo dispăruți...Hoseok, mama dracu te ia daca aduci nepoți țipă Jin apoi pleca. Dracy era atenta la conversația celor doi până când Jin o distrage tipand la Hoseok. Timpul trecea destul de încet, fapt ce ii bucura pe toți. Cu atât mai încet cu atât mai bine pentru cei doi.Dracy POV.
Muzica răsuna în toată încăperea, corpul meu vibra pe fiecare mișcare pe care o facem. Eram pe ringul de dans între toți tipii si tipele ce se dreacu unii de alții, mai ca se f****u acolo. Mi-am luat privirea de pe ei si mi-am văzut de treaba mea. Era ora deja ora 00:00, m-am dus la masa băieților unde stăteau liniștiți, unii beți iar alți conștienți. Mergeam cu pasi mici până când ajung lângă persoana potrivita.
-Jimin oppa, il strig eu pe bait iar el se întoarce brusc către mine.
-De când imi spui tu așa?
-Stai calm, doar azi asa că, n-ai vrea sa mergem acasa sa ne jucam putin? Spun eu..
-Dacă tu vrei, n-am cu sa te refuz iubire.
Acesta ma prinde într-un sărut flămând, accept in final sărutul apoi ii permit sa imi exploreze gura.
-Cred ca ar trebui sa mergem acasa, o sa luam un taxi spune el.
-Asa sa fie, nici nu stii cat de mult te vreau.Iesim afara sin club si ne îndreptam spre taxi-ul ce tocmai oprise, cei doi se urca si pornesc spre casă.
Ceva sau mai bine zis cineva imi atingea piciorul, privirea ii era ațintită spre mine apoi coborând usor spre tot corpul meu. După un timp in care privirea insistentă lui mi-a cercetat întregul corp șoferul ne-a anunțat că am ajuns, plătim apoi acesta pleaca in viteza.18+
Am intrat pe ușa casei apoi nu am apucat sa reacționez deoarece am fost cuprinsă puternic de talie apoi cineva mi-a șoptit:
-Sa mergem sus in camera mea.
Atât a avut de spus apoi l-am prins de cămașa usor descheiată la cei doi nasturi si l-am tras dupa mine sărutând mici porțiuni ale pielii de pe gât și lăsând semne usor vizibile iar el facand la fel. Mică durere fiind alianta de limba ce trecea usor pe pielea mea fină. Fără a întrerupe sărutul am ajuns in cameră acesta coborând cu sărutări pe linia maxilarului apoi spre pieptul usor dezgolit. Am zis sa fiu mai îndrăzneață și sa incep a-i îndepărta cămașa lăsând la vedere un bust minunat si mușchi bine definiții. Nici eu nu am fost lăsată mai prejos, cuprinsă din nou in sărut simt cu mana acestuia imi cuprinde fermorul rochiei si trăgând usor in jos pentru a îndepărta rochia. Momentul mult asteptat a fost in sfârșit îndeplinit, palma acestuia imi frământa unul dintre sâni in timp ce eu mi-am înfipt mâinile în părul de culoare blond si fin trăgând usor. Am fost lăsată usor pe spate, în pat cu el deasupra mea. Fiecare dintre noi scăpase de haine având doar lenjeria usor usor scăpând si de acestea. Deodată simt cum își introduce un deget in mine miscand usor sărutându-mă pentru a fi distrasa adăugând încă două degete. Moment in care n-am fost atenta il vad cu coboară cu sărituri spre coapse apoi spre cea mai sensibilă zona a mea. Un mic geamăt imi scapa atunci cand imi sărută zona sensibilă.Ahh..
Continuând cu săruturi până când realizez ca el și-a introdus limba in zona mea sensibilă apoi urcând din nou cu săruturi . După momentele de plăcere oferite pe jumătate am preluat controlul. L-am împins pe pat apoi am coborât spre membrul său ce era deja întărit iar apoi am inceput sa fa mișcări circulare. Plăcerea a fost continuată in momentul in care eram cu el deasupra mea si mi-am incolacit picioarele in jurul bazinului său stând cu spatele lipit de perete si împingând cu putere el gemând usor in ureche mea.
Esti minunată bby...Sa îndreptat cu mine către pat tinându-ma bine pentru a nu cădea si continuând a face mișcări de dute-vino. După momentele de plăcere oferite impreuna cad frântă cu capul pe pernă Jimin la fel ca si mine apoi punându-si mana pe talia mea si tragându-mă mai aproape de el iar așternuturile acoperind o porțiune din corpurile noastre încă înfierbântate. După un ultim sărut scurt primit de la acesta adormim impreuna in liniște.
Hei, am venit cu capitol mai special din carte. Sper sa va placa, nu uita de steluță ☆, părerea despre carte în comm și, mulțumesc pentru cei 300 de ochișorii. 🤧💜
**
PS:1194 cuvinte
V-am pupat 🙈🧡
CITEȘTI
Employed with benefits P.JM
FanfictionDragoste? Ce cuvânt frumos dar ciudat totodată,nu-i asa? Nu e o poveste de amor, se află durere, trup și suflet s-ar pune sa se iubească. Dar nu, orgoliul, teama sau frica de sentimente ii oprește sa dea frâu liber sentimentelor? Se doresc, se i...