25

1.4K 58 3
                                    

Найл: Ари?

Ариана: Найл?

Найл: Какво става с теб и Зейн?

Ариана: Нищо, какво да става? Тъпият ти приятел и мършав гларус.

Найл: Ама какво е станало?

Ариана: Зейн си има друга и я обича повече от мен. Каза, че не иска повече да му пиша и аз изпълних желанието му. Това е.

Найл: Той каза, че не е писал тези неща. Дори ми показа чата, нямаше такова нещо.

Ариана: Сигурно го е изтрил.

Ариана: Искаш ли доказателство?

Ариана изпрати снимка

Найл: Уау...

Найл: Копеле😡

Ариана: Да и аз това му казах.

Найл: Но...

Найл: Той тъжи за теб. Затворил се е в стаята си и не пуска никого. Отказва да се храни. Притеснявам се за него.

Ариана: Да си извика приятелката. Мен не ме интересува. Знаеш ли как се чувствам аз?

Ариана: Привързах се към него за толкова кратко време. Влюбих се в него и му имах доверие, а той какво направи? Игра си с мен. Смачка сърцето ми и го захвърли. Каза, че той не е като другите и не би ме наранил. Всички са еднакви...

Найл: Наистина не знам защо го е направил...

Найл: Изглеждаше толкова влюбен в теб. Постоянно ми говореше за теб, усмихваше се глупаво, дори преди да заспи ми каза, че чете чатовете ви, защото това му помагало да заспи по-добре. Има снимки на теб в стаята му, което e много странно за него. До сега не го бях виждал така.

Ариана: Няма значение, всичко свърши...

Найл: Защо не му пишеш? Трябва да поговорите.

Ариана: Не искам. Ще ме излъже.

Ариана: Писна ми да си играят с мен...

Найл: Познавам Зейн от доста време. Той ми е като брат и не би направил такова нещо. Дай му шанс.

Ариана: Сигурен ли си?

Найл: Даа.

Найл: Ако наистина за него всичко е било просто една игра, лично аз ще го убия.

Ариана: Ще си помисля...

Ариана: Лека нощ, Найл💓

Найл: Лека нощ, Ари💋

Seen 22:34

Texting with¿Where stories live. Discover now