31

1.5K 56 17
                                    

Гледна точка на Зейн

Ариана се беше сгушила в мен и проспа целия полет. Аз от своя страна слушах дядото до мен как ми обяснява, че днешната младеж били мързеливи и разкрепостени. Изслушах "интересния" му разказ как е застрелял диво прасе, докато е бил на лов в гората и още много неща. Обмислях да скоча от самолета, но когато погледнех момичето сгушено в мен тази мисъл се изпаряваше.

Една от стюардесите съобщи, че самолетът ще кацне след 10 минути и реших, че е време да събудя Ариана. Поставих целувка върху челото ѝ, а тя само се намести по удобно. Усмихнах се и я побутнах леко.

-Сладка, време е да напуснеш страната на сънищата.-казах тихо, а тя само измрънка.

-Не искам!-отвърна тя и аз се засмях.

-Ари, проспа целия полет до Лондон! Не се ли наспа?-попитах и тя отвори бавно очи.

-Не!-отговори.

-Самолетът ще кацне след малко.-казах ѝ и тя се изправи леко. Прозя се и погледна през прозорчето до нея.-Сладка си, когато се събудиш от сън.

-Аз винаги съм сладка!

-Права си!-засмях се.

***

Излязохме от летището и видях майка ми и баща ми да ни чакат. Запътихме се към тях и татко ни помогна с куфарите. Качихме се в колата и потеглихме.

-Зейн, радваме се, че реши да ни посетиш и то с приятелката си.-обади се татко.

-Да, тя много искаше да се запознае с вас.-отвърнах и погледнах към Ариана.

-Така ли? С какво се занимаваш, скъпа?-попита я мама. И разпитът започва...

-Ами аз уча в университет. Втора година съм и през свободното си време обичам да пея.-отговори приятелката ми.

-И какво следваш в университета?-зададе още един въпрос мама.

-Маркетинг!-отговори Ариана.

-Интересно! А как се запознахте със Зейн?

-Това всъщност е доста забавна история. Зейн беше объркал номера и ми писа. Искаше да ме убие, но след като разбра, че пише на грешния човек поиска да се опознаем. Аз се дърпах отначало, но после ми стана симпатичен и така се сближихме. Излязохме да се видим на живо и... нещата се случиха.-обясни тя. Майка ми просто кимна.

-Забавно е как една цифра може да промени живота ти! Направи ме най-щастливия на света.-обадих се и погледнах към Ариана. Тя ми се усмихна и аз поставих целувка на устните ѝ.

-Да, животът ти приготвя доста интересни изненади.-каза татко и спря колата пред дома ни. Ние слязохме от колата и взехме багажа. Насочихме се към входната врата и мама отключи. Влязохме вътре и с Ариана се качихме в стаята ми да оставим багажа.

——————————————————————

Здравейте, хора! Искам да се извиня, че не качвам редовно, но просто наистина идеите ми се изчерпаха. Тази вечер се реших да напиша нещо и тук. Надявам се главата да ви хареса и още веднъж се извинявам, че не качвам редовно! Благодаря, че следите историята!❤️

Texting with¿Where stories live. Discover now